شناسه خبر: ۷۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد

خرید بلیت‌ اربعین | نحوه فروش بلیت‌ اربعین

شرایط فروش بلیت‌ های اربعین اعلام شد + جزئیات

ضوابط فروش بلیت‌ های اربعین توسط سازمان هواپیمایی کشوری مشخص شد.

فروش بلیت‌ های اربعین

پر بازدید

ترینی‌ها :

جزئیات فروش بلیت‌ اربعین اعلام شد. جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، در خصوص فروش بلیت‌ اربعین اعلام کرد که بازه زمانی پروازهای اربعین از 24 مرداد تا 9 شهریور تعیین شده است. فروش بلیت‌ اربعین توسط شرکت‌های هواپیمایی به‌صورت پلکانی انجام می‌شود تا دسترسی همه زائران به بلیت تسهیل شود.

وی افزود:حداکثر قیمت بلیت یک‌طرفه از استان‌های خراسان‌ها، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، مازندران و گلستان به بغداد یا نجف اشرف 6 میلیون تومان و از تهران و سایر استان‌ها 5 میلیون تومان تعیین شده است.

وام اربعین 1403 به چه کسانی داده می شود؟ + شرایط دریافت وام

یازرلو تأکید کرد که همه قراردادهای اجاره هواپیما در ایام اربعین به حالت تعلیق درآمده است و فروش بلیت توسط شرکت‌های اجاره‌کننده ممنوع است.

همچنین، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که در صورت انصراف مسافر از سفر، تا 24 ساعت مانده به پرواز، 25 درصد و پس از آن 50 درصد از قیمت اصلی بلیت کسر می‌شود.

وی تصریح کرد که همه بلیت‌ها باید از طریق سایت‌های رسمی شرکت‌های هواپیمایی، دفاتر فروش آنلاین و دفاتر خدمات مسافرت هوایی منتخب خریداری شود.

یازرلو گفت:بازرسان سازمان به صورت مداوم بر نحوه فروش بلیت نظارت می‌کنند و با هرگونه تخلف برخورد قانونی خواهد شد.

قابل توجه زائران اربعین: حمل این داروها در سفر به کربلا جرم است!

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از زائران خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه‌ها یا از طریق سامانه حقوق مسافر سازمان اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد