شناسه خبر: ۷۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد

شهادت اسماعیل هنیه در تهران

اسماعیل هنیه در تهران به شهادت رسید | اولین واکنش حماس به شهادت اسماعیل هنیه

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهادت اسماعیل هنیه دبیر کل حماس در تهران به همراه یکی از محافظانش خبر داد.

12532585_349

پر بازدید

ترینی‌ها :

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای خبر از شهادت اسماعیل هنیه دبیر کل حماس و یکی از محافظانش در تهران داد . متن اطلاعیه بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز( چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس ، در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.

12532558_893

علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش را به ملت بزرگ فلسطین و امت اسلامی و عربی و همه آزادگان جهان تسلیت گفت.

 

اولین واکنش حماس به شهادت اسماعیل هنیه در تهران

 
ایرنا : جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش را به ملت بزرگ فلسطین و امت اسلامی و عربی و همه آزادگان جهان تسلیت گفت.
 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش در تهران به دست صهیونیست ها به شهادت رسیده است.

در بیانیه حماس آمده است: برادر مجاهد اسماعیل هنیه رهبر جنبش پس از شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران بر اثر یورش خائنانه صهیونیست‌ها به محل سکونتش در تهران شهید شد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد