شناسه خبر: ۷۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد

اطلاع رسانی همستر درباره پلی گروند | آینده پلی گروند از نظر همستر | اطلاعیه کانال همستر برای بازی دوچرخه

اطلاعیه کانال رسمی‌ همستر درباره بخش جدید بازی دوچرخه!

همستر کامبت بر مشارکت در فعالیت های مختلف این بازی تاکید دارد. در ادامه جزییات را بخوانید.

پلی گروند همستر

پر بازدید

ترینی‌ها :

کانال رسمی همستر کامبت در خصوص بازی دوچرخه و دریافت کلید از این بازی توضیحاتی برای کاربران ارائه کرده که در ادامه خواهید خواند.

ما نظرات بسیاری درباره بخش جدید Playground دریافت کرده‌ایم و می‌خواهیم به آنها پاسخ دهیم.

ابتدا باید بگوییم: مشارکت در فعالیت‌های مختلف بر مقدار توکن‌های دریافت‌شده در ایردراپ آتی تأثیر خواهد گذاشت، نه توزیع خود توکن‌ها – همه بازیکنان (به جز بات‌ها) توکن‌ها را دریافت خواهند کرد.

ما همچنین می‌خواهیم روشن کنیم که هیچ بخشی از بازی اجباری نیست. فلسفه بازی مشارکت در هیچ فعالیتی را تحمیل نمی‌کند. هدف از معرفی ویژگی‌های جدیدی مانند Playground، برابری شانس برای بازیکنان واقعی، بازیکنان جدید و بازیکنان با سبک‌های مختلف بازی برای کسب سهم خود از توکن‌ها است. تنها بخش اجباری برای دریافت توکن‌ها اتصال کیف پول TON به پروفایل شماست.

اما می‌خواهیم روشن کنیم که ما به شما گوش می‌دهیم و نظرات شما بسیار مهم است و به همین دلیل به زودی رویکرد خود را نسبت به بازی‌های بخش Playground به‌روزرسانی خواهیم کرد. ما تمرکز را از بازی‌های پر از تبلیغات به بازی‌های با گیم‌پلی آرام‌تر و لذت‌بخش‌تر تغییر خواهیم داد.

 و اکنون به بخشی که بیشترین سوالات را درباره آن داشتید، ایردراپ: ما به‌طور فعال در حال تلاش برای اجرای آن هستیم.

بخش زمین بازی(پلی گروند) در همسترکامبت! + روش انجام بازی

توجه داشته باشید که این یک کار فنی بسیار پیچیده برای تمام پلتفرم‌های درگیر است، زیرا Hamster Kombat یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های این صنعت است و می‌تواند به بزرگ‌ترین ایردراپ در تاریخ تبدیل شود. این وضعیت ممکن است بار زیادی را برای شبکه‌های درگیر ایجاد کند. ما ارزش زیادی برای شما قائل هستیم و می‌خواهیم ایردراپ به‌طور هرچه روان‌تر برای تک‌تک شما انجام شود تا همه بتوانند توکن‌های خود را دریافت کنند.

در حال حاضر ما با تیم بلاکچین TON به‌طور نزدیک در حال همکاری هستیم تا بهترین راه‌حل فنی را برای ایردراپ ما توسعه دهیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد