مراسم تنفیذ ریاست جمهوری | تنفیذ پزشکیان به ریاست جمهوری

(ویدیو) آغاز مراسم تنفیذ رییس جمهور و اعطای حکم پزشکیان

مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری آقای مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب از جانب رهبر انقلاب اسلامی، در حسینه‌ی امام خمینی (ره) آغاز شد.

شناسه خبر: ۷۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

مراسم تنفیذ دولت چهاردهم و اعطای حکم رسمی ریاست جمهوری به مسعود پزشکیان، از ساعت ۱۰ صبح امروز به‌صورت زنده و مستقیم از رسانه KHAMENEI.IR و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی و بین‌المللی در حال پخش است. ویدیویی از آغاز مراسم با هم ببینیم.

مراسم تنفیذ و اعطای حکم چهاردهمین دوره‌ی ریاست جمهوری اسلامی ایران و آغاز به‌کار رسمی رئیس جمهور منتخب، یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) برگزار و حکم منتخب ملّت برای ریاست جمهوری بر اساس بند ۹ اصل ۱۱۰ قانون اساسی، توسط، ولی فقیه تنفیذ می‌شود.

در این برنامه وزیر کشور گزارشی از روند برگزاری دور اول و دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ارائه می‌کند و پس از قرائت متن حکم تنفیذ رئیس‌جمهور منتخب و ایراد سخن توسط آقای مسعود پزشکیان، رهبر انقلاب سخنرانی خواهند کرد.

بیش از ۲۵۰۰ نفر از مقامات کشوری و لشکری، رؤسا و اساتید حوزه و دانشگاه، نمایندگان اصناف مختلف، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و سفرای کشور‌های خارجی مقیم در تهران در این مراسم حضور خواهند داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد