شناسه خبر: ۷۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد

شروع سریال پدر قهوه مهران مدیری |

مهران مدیری با سریال «پدر قهوه» به نمایش خانگی می آید!!

سریال “پدر قهوه” سریال جدید مهران مدیری با فضایی کمدی و داستانی حول محور فساد، به زودی کلید می خورد.

سریال پدر قهوه

پر بازدید

ترینی‌ها :

فرحانی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: “پدر قهوه” که نگارش فیلمنامه آن را امیر برادران بر عهده دارد، در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار داشته و به زودی فیلمبرداری پدر قهوه آغاز خواهد شد.جزئیات بیشتر در مورد سریال پدر قهوه را در ادامه بخوانید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا “پدر قهوه” را می‌توان در ادامه سه گانه “هیولا” و “دراکولا” دانست، گفت: این مجموعه اثری مستقل است، اما به لحاظ فضا و حال و هوا ممکن است به “هیولا” شباهت بیشتری داشته باشد.

فرحانی همچنین از حضور سام درخشانی و ژاله صامتی در این سریال خبر داد و افزود: “پدر قهوه” به موضوع فساد می‌پردازد و ما در این سریال با چهره‌ای از فاسدان روبه‌رو خواهیم شد.

“پدر قهوه” جدیدترین اثر مهران مدیری در مقام کارگردان است که پس از تجربه حضور در برنامه “اسکار” در شبکه نمایش خانگی، بار دیگر با سریالی کمدی به این عرصه بازمی‌گردد.

حضور بازیگران مطرحی چون سام درخشانی و ژاله صامتی در کنار مهران مدیری در این سریال، نویدبخش اثری پرمخاطب و جذاب برای مخاطبان شبکه نمایش خانگی است.

انتظار می‌رود که به زودی با انتشار اطلاعات بیشتر از جمله زمان دقیق پخش و دیگر بازیگران “پدر قهوه”، جزئیات بیشتری از این سریال رونمایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد