شناسه خبر: ۷۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد

آتش سوزی در بوکان | سوختن مزارع گندم بخاطر دعوا

دعوای یک زوج جوان باعث سوختن ۱۰ هکتار از مزارع بوکان شد!

جر و بحث یک زن و شوهر بوکانی سبب آتش سوزی گسترده در حدود 10 هکتار از مزارع گندم بوکان شد.

آتش سوزی

پر بازدید

ترینی‌ها :

 به دنبال تماس یکی از منابع محلی با آتش نشانی بوکان ، نیروهای آتش نشانی به منطقه قاجر و جمبوغه بوکان اعزام شدند و با آتش سوزی وسیعی مواجه شدند. 

ظاهرفیضه مسئول روابط عمومی شهرداری و آتش نشانی شهرستان بوکان به همشهری گفت: روز حادثه که ظهر دوشنبه بود یکی از اهالی روستا متوجه درگیری زوجی جوان شد که داخل خودرویی نشسته بودند. خودروی آنها کنار جاده و مزارع گندم پارک شده بود. زوج جوان با هم جر و بحث می کردند که ناگهان زن جوان، سوئیچ ماشین را به سمت مزارع پرتاب کرد. دقایقی بعد مرد جوان از ماشین پیاده شد و به سمت مزارع رفت تا سوئیچ را بردارد. وی چند دقیقه ای در مزرعه به دنبال سوئیچ می گشت اما به دلیل پوشش گیاهی نتوانست آن را پیدا کند.

وی ادامه داد:  زوج جوان سپس در اقدامی عجیب، بنزین در مزرعه ریختند و آنجا را به آتش کشیدند تا علف ها در آتش بسوزند و آنها بتوانند سوئیچ خود را پیدا کنند. در نهایت موفق شدند و پس از پیدا کردن سوئیچ، سوار بر ماشین خود شده و آنجا را ترک کردند. اما شعله های آتش هر لحظه گسترده تر شد و در این شرایط بود که شاهد حادثه از اهالی روستا کمک خواست و با سازمان آتش نشانی تماس گرفت.

خسارت های وارد شده به محیط زیست 

 این حادثه علاوه بر وارد آوردن خسارت به طبیعت، باعث تلف شدن صدها جانور، پرنده و حیوان شد. همچنین عملیات اطفای حریق، ظرف یک ساعت به پایان رسید .

دستگیری عاملان 

ماجرای شناسایی و دستگیری زوجی که این آتش را به پا کردند در دستور کار پلیس قرار گرفته و در توسط پلیس در حال پیگیری است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد