شناسه خبر: ۷۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد

اوشین کیه؟ | شخصیت واقعی داستان اوشین

عکس دیدنی از اوشین واقعی در کنار همسر ثروتمندش!

با پخش دوباره سریال اوشین شاید برای شماهم جالب باشد که چهره واقعی شخصیت اصلی سریال اوشین درکنار همسرش را ببینید.

اوشین

پر بازدید

ترینی‌ها :

با بازپخش سریال سالهای دور از خانه یا همان اوشین از شبکه تماشا، بار دیگر جستجوهای مختلف کاربران فضای مجازی با موضوعاتی همچون اوشین کیست و اوشین واقعی که بود، شدت گرفت؛ از این رو این بخش از ترینی ها را به صحبت درباره اوشین واقعی اختصاص داده ایم.

تصویری که در ادامه مشاهده می کنید، متعلق به کاتسو وادا یا به قول برخی واتسو کادا تاجر ژاپنی (1906-1993) و همسرش ریوهی وادا است که سریال سالهای دور از خانه و شخصیت اوشین را با الهام از زندگی این زن ساخته اند.

بازیگر نقش کودکی اوشین بعد از 37 سال! + عکس شوهرش

اوشین واقعی

عاقبت پسر معروف و ثروتمند اوشین واقعی

کازوو وادا، پسر واقعی اوشین یک تاجر ژاپنی، مؤسس و رئیس مؤثر سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای چندملیتی Yaohan بود که در دهه 1950 مدیریت فروشگاه کوچک موادغذایی والدینش را بدست گرفت و چهار دهه عمرش را صرف رشد آن و تبدیلش به یک شرکت جهانی با فروش سالانه 500 میلیارد ین کرد.

داستان واقعی سریال اوشین «سال های دور از خانه» چیه؟

پسر اوشین در دورانی طلایی به ثروت بی اندازه ای دست یافت ولی در طول بحران مالی آسیا در سال 1997 قادر به تحمل زیان و بار بدهی سنگین خود نبود و اعلام ورشکستگی کرد و ادامه عمرش را به ارائه مشاوره به کارآفرینان جوان اختصاص داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد