شناسه خبر: ۶۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد

لباس کاروان ایران در المپیک | لباس بانوان ایرانی در المپیک

رونمایی از لباس بانوان ورزشکار ایران در المپیک پاریس + عکس

لباس کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس که از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به تأیید رسیده، مشخص شد.

2130051_120

پر بازدید

ترینی‌ها :

 لباس بانوان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس که از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به تأیید رسیده، مشخص شد. برخلاف دفعات گذشته مراسم رونمایی از لباس بانوان ایران در المپیک انجام نشده آن هم در شرایطی که مراسم افتتاحیه این مسابقات روز جمعه ۵ مرداد برگزار خواهد شد. طرح لباس بانوان ایران در المپیک ایران برای حضور در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ پاریس مشخص شد.

به نقل از تسنیم، لباس کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس که از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به تأیید رسیده، مشخص شد. برخلاف دفعات گذشته مراسم رونمایی از لباس کاروان ایران انجام نشده آن هم در شرایطی که مراسم افتتاحیه این مسابقات روز جمعه ۵ مرداد برگزار خواهد شد.

 

رونمایی از لباس کشورهای مختلف در المپیک ۲۰۲۴ پاریس + عکس

با این حال پیگیری خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد از سوی کمیته ملی المپیک، کت سفید، شلوار مشکی و تی‌شرت مشکی برای آقایان و مانتوی سفید و شلوار مشکی برای بانوان تهیه شده است.

گرمکن ورزشکاران برای حضور در پای سکو نیز یک مدل به رنگ سفید و سبز، یک مدل سبز و یک مدل هم به رنگ سرمه‌ای - آبی است.

المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۵ تا ۲۱ مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد. ایران در ۱۳ رشته و با ۴۰ ورزشکار در این رویداد حضور پیدا می‌کند.

2130052_240

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد