شناسه خبر: ۶۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد

مهدی پاکدل در برنامه ۳۶۰ | عادل فردوسی پور و مهدی پاکدل در یورو ۲۰۲۴

مهدی پاکدل رکورد عادل فردوسی پور را در 360 زد + عکس

چهره‌ها و مهمانان مسابقه عادل فردوسی‌پور، بازی‌های یورو 2024 را پیش‌بینی کردند و این پیش‌بینی‌ها در نهایت به جدولی عجیب و باورنکردنی تبدیل شد.

عادل فردوسی پور

پر بازدید

ترینی‌ها :

پیش بینی های عادل فردوسی پور در یورو 2024 اشتباه از آب در آمد. آخرین مسابقه یورو 2024 بین دو تیم اسپانیا و انگلیس برگزار شد و این تورنمنت یک ماهه با قهرمانی اسپانیا به پایان رسید. مسابقات جام ملت‌های اروپا را در این مدت چندین برنامه پوشش دادند که در میان همه آنها فوتبال 360 با میزبانی عادل فردوسی پور از محبوبیت بالاتری برخوردار بود، بسیاری چهره ها به اعتبار عادل به برنامه 360 آمدند و موجب رکوردشکنی بازدید فوتبال 360 در بسترهای مختلف مجازی شدند. چهره ها و مهمان های مسابقه یورو 2024 عادل فردوسی پور بازی های یورو 2024 را پیش بینی کردند و به خاطر پیش بینی های درست مهدی پاکدل اول و خود عادل چهارم شد!

در ادامه این بخش از ترینی ها استوری رضا یزدانی درمورد چهارم شدن عادل فردوسی پور را مشاهده خواهید کرد.

(ویدیو) واکنش علی دایی به تعریف و تمجید فردوسی‌ پور

در برنامه فوتبال 360 عادل فردوسی پور به جز چهره های ورزشی مطرحی چون علی دایی و...هنرمندان مشهوری مانند رعنا آزادی ور، مهدی پاکدل، رضا یزدانی، رامبد جوان و...نیز شرکت کردند. مهمان های مسابقه یورو 2024 عادل فردوسی پور بازی های یورو 2024 را پیش بینی کردند. رضا یزدانی خواننده مطرح کشورمان با انتشار رده بندی نهایی لیگ ستارگان فوتبال 360 برای عادل فردوسی پور نوشت:

    بماند به یادگار از یورو 2024 پیش بینی بازیها...

    سپاس از عادل عزیز که بازیهارو مهیج کرد برامون با این مسابقه لیگ ستارگان، حیف خودش چهارم شد.

عادل فردوسی پور

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد