شناسه خبر: ۶۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد

معرفی فیلم در گذر زمان | فیلم در گذر زمان مستانه مهاجر

«در گذر زمان» فیلمی مشترک از ایران و ترکیه، آماده نمایش جهانی!

فیلم سینمایی «در گذر زمان» به تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر، تدوینگر و تهیه‌کننده باسابقه سینمای ایران، در کشور ترکیه به پایان رسید و با اتمام مراحل فنی آماده نمایش بین‌المللی است.

در گذر زمان

پر بازدید

ترینی‌ها :

فیلم مشترک ایران و ترکیه «در گذر زمان» آماده پخش جهانی شد! فیلم در گذر زمان به کارگردانی سلیم اوجی از سینماگران مطرح ترکیه و تهیه کننده گی مستانه مهاجر ساخته شده و در آن بازیگران مشهور ترکیه‌ای از جمله اوزگه گورل ایفای نقش کرده‌اند. در ادامه توضیحات بیشتری را در مورد اکران فیلم در گذر زمان بخوانید.

سلیم اوجی، کارگردان «در گذر زمان»، بنیانگذار و مدیر هنری «جشنواره فیلم کوتاه آک‌بانک» است که با همکاری مستانه مهاجر فیلم جدیدی محصول دو کشور ایران و ترکیه را کارگردانی کرده است.

معرفی ۱۰ فیلم جنگی برتر آسیایی + عکس

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به:

  •     مدیر فیلمبرداری: جواهر شاهین
  •     طراح هنری: اجم اوجی
  •     بازیگران اصلی: سلیم اوجی، اوزگه گورل
  •     مجری طرح: محمدرضا لقمانی
  •     پخش کننده بین المللی: white dreams pictures

اشاره کرد.

«در گذر زمان» به زودی در جشنواره‌های بین‌المللی فیلم به نمایش در خواهد آمد و پس از آن برای اکران در سینماهای سراسر جهان آماده خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد