شناسه خبر: ۶۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد

کلاهبرداری با نات کوین | بازی نات کوین تقلبی | کلاهبرداری از طریق نات کوین

کلاهبرداری: این ربات نات کوین را به کیف پول وصل نکنید!

بهتر است با ربات های تقلبی نات کوین آشنا بشید تا مورد سو استفاده قرار نگیرید.

کلاهبرداری با بازی نات کوین

پر بازدید

ترینی‌ها :

نکته مهم در خصوص نات کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال این است که باید پیش از هر گونه تبادل یا خرید و فروش، آگاهی کافی در خصوص جزئیات آن‌ها داشته باشید. از آنجا که حوزه ارزهای دیجیتال مملو از پیچیدگی‌ها و موضوعات فنی گوناگون است، بنابراین تنها راه در امان ماندن از دست شیادان و کلاهبرداران افزایش سطح آگاهی و دنبال‌ کردن اخبار و مطالب موثق از منابع معتبر است.

از آنجا که نحوه معرفی و آغاز به‌کار پروژه NOT تقریباً با اکثر همتایانش تفاوت داشت و عرضه آن نیز با اخبار و شایعات ضد و نقیض مختلفی همراه بود، بنابراین عجیب نیست که کاربران هم اطلاعات درست و قابل استنادی در دسترس نداشته باشند. از تاریخ لیست‌ شدن نات کوین در صرافی‌ها تا نحوه محاسبه و نرخ تبدیل آن، همه و همه از مواردی هستند که موجب شده است کلاهبرداران شرایط را برای حضور گسترده خود مهیا ببینند و با ترفندهای گوناگون تلاش کنند تا از بی‌اطلاعی کاربران نهایت منفعت را ببرند.

با این حال اگر شما هم جزو افرادی هستید که نات کوین استخراج کردید یا به هر علتی دوست‌ دارید این دارایی را در سبد سرمایه‌گذاری خود داشته باشید حواستان به گروه های کلاهبرداری باشد.

ربات زیر را هرگز به کیف پول وصل نکنید، کلاهبرداری است.

نات کوین تقلبی

ربات زیر را هم به کیف پول وصل نکنید. حواستان باشد پیامی مبنی بر اینکه با اتصال به کیف پول ناتکوین شما را دو برابر می کند، کلاهبرداریه و به کیف پول وصلش نکنید.

پیام کلاهبرداری با نات کوین

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد