شناسه خبر: ۶۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد

جلوگیری از نیش زدن پشه آئدس

اگه میخوای پشه ها ازت دور بشن، این رنگی بپوش!!

پشه دنگی یکی از خطرناک‌ترین حشرات دنیا است که نیش آن می‌تواند بیماری‌های مختلف و حتی مرگ را به دنبال داشته باشد. برای جلوگیری از گزیدگی توسط این پشه، راه حل‌های مختلفی وجود دارد.

هشدار تب دنگی

پر بازدید

ترینی‌ها :

پشه دنگی یکی از خطرناک‌ترین حشرات دنیا است که نیش آن می‌تواند بیماری‌های مختلف و حتی مرگ را به دنبال داشته باشد. برای جلوگیری از گزیدگی توسط پشه دنگی، راه حل‌های مختلفی وجود دارد. با ما همراه باشید تا روش های جلوگیری از نیش زدن پشه دنگی را بخوانید.

برای جلوگیری از نیش پشه سفید و سبز بپوشید

محققان دریافتند که پشه های ماده از برخی رنگ ها خوششان می آید و جذبشان می شوند و از برخی دیگر از رنگ ها بیزارند. پشه ها از سفید و سبز بیزارند.

راه‌ های جلوگیری از گزش پشه آئدس و ابتلا به تب دنگی!

پشه عاشق رنگ قرمز و سیاه هستند

پشه ها جذب رنگ های قرمز و سیاه می شوند زیرا رنگ‌های قرمز و سیاه می‌توانند نشانه‌های بهتری برای وجود خون باشند.

آیا همه پشه ها نیش می زنند؟

تنها پشه های ماده، انسان و پستانداران را نیش می زنند تا پروتئین موجود در خون را که برای تخم گذاری لازم است به دست آورند. پشه های ماده از خون پستانداران و انسان تغذیه می کنند و نرها شهد گل را به عنوان منبع غذایی اصلی خود ترجیح می دهند. پشه‌های ماده جذب نشانه‌های مختلف انسانی مانند مواد شیمیایی پوست، بوی عرق و دی اکسید کربن بازدم‌شده می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد