شناسه خبر: ۶۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد

شباهت مهدی پاکدل به دایی فردوسی پور

عادل فردوسی پور و مهدی پاکدل چه نسبت فامیلی با هم دارن! + عکس

مهدی پاکدل که به تازگی مصاحبه ای با عادل فردوسی پور انجام داده حین مصاحبه متوجه نسبت فامیلی عجیبی با یکدیگر شدند.

مهدی-پاکدل-و-عادل-فردوسی-پور

پر بازدید

ترینی‌ها :

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور زوج مشهور بازیگر در برنامه 360 عادل فردوسی پور شرکت کردند و در این برنامه گفتگوی صمیمی با محمد بحرانی و عادل فردوسی پور مجری برنامه داشتند. در بخشی از برنامه 360،عادل به شباهت مهدی پاکدل با دایی اش اشاره کرد و عکس دایی خود را نشان داد. در ادامه این بخش از ترینی ها صحبت‌های عادل فردوسی‌پور در مورد شباهت مهدی پاکدل و دایی اش را می‌خوانید.

عادل فردوسی‌پور مجری مطرح برنامه 90 در گفتگو با رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل با نشان دادن عکس دایی اش به شباهت عجیب مهدی با او اشاره کرد و گفت:

(ویدیو) اقدام عجیب همسر مهدی پاکدل و امضا گرفتن برای عادل فردوسی پور

    کاور مهدی و رعنا جان رو که زدن بچه‌ها، من عکس رو نگاه کردم و گفتم چقدر این شبیه دایی منه،یک دایی دارم که آلمان زندگی می‌کنه بهش میگم داسی چون بچه که بودم انقدر که تند می‌گفتم دایی مسیح همه فکر می‌کردن اسمش داسی هست. همون موقع تا عکس رو دیدم گفتم چقدر شبیه دایی منه و عکس رو قبل از برنامه به رعنا نشون دادم و ایشون هم تایید کردن و فهمیدم که چرا من انقدر شما رو بیشتر دوست دارم،داستانش اینه.

عادل-فردوسی-پور

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد