شناسه خبر: ۶۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد

پست اینستاگرام محسن شریفیان برای عرفان طهماسبی

حمایت ویژه محسن شریفیان از عرفان طهماسبی و گروهش! + ویدیو

محسن شریفیان نوازنده نی انبان مشهور ایرانی و داور این روزهای برنامه صداتو، با انتشار این پست حمایت و تحسین خود را از عرفان طهماسبی و گروهش نشان داد.

محسن شریفیان

پر بازدید

ترینی‌ها :

محسن شریفیان نوازنده نی انبان بوشهری است که شهرت جهانی دارد و با برنامه صداتو بیشتر شناخته شد. محسن شریفیان بخشی از نی انبان نوازی در کنسرت عرفان طهماسبی را منتشر کرد و متن تحسین برانگیزی برای او و گروهش نوشت. در ادامه پست محسن شریفیان برای عرفان طهماسبی و گروهش را ببینید.

ویدیویی که محسن شریفیان از عرفان طهماسبی منتشر کرد.

متنی که محسن شریفیان برای عرفان طهماسبی نوشت

اصالتی در قامت هنر

اجرای زیبای عرفان طهماسبی فرزند خوش ذوق شوشتر خوزستان همراه با گروهی منظم حرفه ای و هدفمند شایسته تحسین است. بهره مندی از زبان مادری در قطعه #ماه_مو لحن زیبای لری بختیاری دلبری دست بافته فرش ایران روی گیتارش و نقش چوقای بختیاری روی نی انبان و سرپنجه زیبای نوازنده ی این ساز و همراهی دمام غوغای قطعه #گلوبند، همخوانیهای ماه و آینه خوش سلیقگی در انتخاب رپرتوار و دهها نکته سنجیده دیگر منجمله تیم حرفه ای در برگزاری این کنسرت از زیباییهای اجرای عرفان و گروهش بود.

دستمریزاد به تک تک اعضای این گروه هوشنگ محمدی، مصطفی سرایی مهدی نادی ،صفایی ماکان ،یعقوبی، محمدرضا بداغی بهنام شکر اللهى على شقاقی احسان یزدانی بهادر فیرزو بخت حامد دهقانی و امید آرتین

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان