شناسه خبر: ۶۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد

ثبت نام ایران خودرو | ثبت نام هایما ایرانخودرو ویژه مادران | پیش فروش هایما

آغاز ثبت نام ایران خودرو از امروز ۱۳ تیر ۱۴۰۳ + شرایط

این طرح به صورت اینترنتی از صبح امروز بر روی سایت فروش ایران خودرو فعال خواهد شد.

ثبت نام  ایران خودرو

پر بازدید

ترینی‌ها :

ایران خودرو از آغاز طرح پیش فروش خودرو در تیرماه خبر داد. پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران بوده و این پیش فروش از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با قیمت مصوب کارخانه خودرو را خریداری کنند.

پیش فروش هایما در ایران خودرو

زمان ثبت نام ایران خودرو تیر ۱۴۰۳

این طرح به صورت اینترنتی از ساعت ۱۰ صبح امروز بر روی سایت فروش ایران خودرو فعال خواهد شد.

شرایط شرکت در ثبت نام جدید ایران خودرو

گروه خودروسازی ایران خوردو اعلام کرد: شرکت ایران خودرو در نظر دارد از امروز چهارشنبه مورخ 13 تیرماه 1403 پیش فروش خودرو هایما 7 ایکس را ویژه مادران (طرح جوانی جمعیت) و طرح عادی آغاز نماید.

مهلت واریز وجه ایران خودرو

متقاضیان تا ۱۰ روز زمان دارند نسبت به تکمیل وجه ایران خودرو اقدام کنند.

لینک ثبت نام ایران خودرو

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود. متقاضیان با مراجعه به لینک ذکر شده باید مبلغ پیش پرداخت خودرو را واریز کنند. همانطور که گفته شد الباقی وجه خودرو پس از تعیین قیمت نهایی در زمان تحویل محاسبه و دریافت می شود.

 

تفاوت قیمت هایما S7 توربو پلاس در کارخانه و بازار

خودروی هایما S7 توربو پلاس پلاس در بازار آزاد 1,695,000,000 تومان و در کارخانه 1,190,600,000 تومان است و بنابراین تفاوت قیمت هایما S7 توربو پلاس پلاس در بازار آزاد نسبت به کارخانه 504,400,000 تومان است که معادل 42.4% گرانتر است.

خودروی هایما S7 توربو پلاس پلاس سفارشی در بازار آزاد 1,720,000,000 تومان و در کارخانه 1,023,900,000 تومان است و بنابراین تفاوت قیمت هایما S7 توربو پلاس پلاس سفارشی در بازار آزاد نسبت به کارخانه 696,100,000 تومان است که معادل 68% گرانتر است.

 

بررسی خودرو هایما ۷ ایکس (Haima ۷X) ایران خودرو

اواسط سال ۲۰۲۰ هایما محصولی متفاوت در کلاس MPV (خودروهای چندمنظوره) به بازار چین معرفی و عرضه کرد. خودرویی که از نظر طراحی و امکانات از سایر محصولات این شرکت مدرن تر و پویاتر ظاهر شد. هایما ۷X یک MPV کامل و پرچمدار محصولات هایما در ایران شناخته می‌شود. در بخش توان فنی نیز هایما ۷X قدرتمند ظاهر شده است. ایران خودرو پس از واردات مدل‌های مختلف هایما در ایران این بار در اسفند ۱۴۰۱ در نمایشگاه خودرو تهران از هایما ۷x رونمایی کرد. با توجه به طولانی بودن فرایند کسب مجوزهای لازم در نهایت، فروش رسمی هایما ۷x از اواسط پاییز ۱۴۰۲ شروع می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

  • سعید ملیحی ارسالی در

    پژو پارس

  • جبریه شاوردی ارسالی در

    مادران

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد