شناسه خبر: ۶۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد

ایردراپ پیکسل تپ | درآمد دلاری از پیکسل ورس | بازی تلگرامی پیکسل تپ

بازی تلگرامی پیکسل تپ چیست؟ | کسب درآمد از PixelVerse

اگر دوست دارید در بین ایردراپ های تلگرامی بر روی ایردراپی تمرکز کنید که مطمئن تر از بقیه است، بازی تلگرامی پیکسل تپ میتونه انتخاب مناسبی باشه.

بازی تلگرامی پیکسل تپ

پر بازدید

ترینی‌ها :

بازی تلگرامی پیکسل ورس (PixelVerse) یا همان پیکسل تپ PixelTap یک تجربه منحصر به فرد در دنیای بازی‌های مبتنی بر بلاکچین است که ترکیبی از اکتشاف، نبرد و تجارت NFT را در یک جهان سایبرپانکی ارائه می‌دهد. یکی از بازی‌هایی که مدتی است توجه کاربران را به خود جلب کرده است و می‌توان برای آن آینده روشنی را متصور بود، بازی پیکسل تپ است.

یکی از موضوعات داغ این روزهای رمزارزها، بحث پیدا کردن بازی‌های کلیکی تلگرامی است که بتواند سود خوبی را نصیب کاربران کند. از همستر کامبت تا بازی بلوم همه در پی آن هستند تا بازی مناسبی با پتانسیل نات کوین پیدا کنند.

 در نگاه اول، ممکن است بگویید بازی پیکسل تپ هم یکی دیگر از گیم‌های کلیکی یا به اصطلاح Tap to Earn است که فقط باید روی صفحه ضربه بزنیم. اما نه، بازی تلگرامی پیکسل تپ چیزی فراتر از بازی‌های فعلی است و با ساختار متفاوتش می‌تواند تا ساعت‌ها شما را مشغول کند.

برخی از کاربران باتجربه این گیم باور دارند که پیکسل تب می‌تواند رقابت میان عناوین مشابه نات کوین را به سطح دیگری ببرد و تنور این رقابت را داغ‌تر کند.

متأسفانه در بسیاری از منابع داخلی و خارجی بازی پیکسل تب را با نام پیکسل ورس می‌شناسند که موضوعی رایج و البته اشتباه است. بازی PixelTap یک Mini-game تلگرامی است با محوریت جذب مخاطب و آشنایی کاربران با اکوسیستم پیکسل ورس و امکان دریافت امتیاز. درواقع، سازندگان بازی می‌خواهند کاربران از این طریق هم به دنیای بزرگ پیکسل ورس متصل شوند. پس فراموش نکنید بازی دیگری با نام Pixel-Verse و توکن PIXEL هم هست که هیچ ارتباطی با این اکوسیستم و بازی‌های آن ندارد.

 

به بحث بازی پیکسل تپ بازگردیم. شما در این بازی قرار است حیوانات (Pet) دست‌آموز خود را ارتقا دهید و در ازای رویارویی با پلیرهای دیگر به قهرمان بازی تبدیل شوید. البته به این نکته هم اشاره کنیم که Pet در این بازی به موجوداتی ربات‌گونه گفته می‌شود. این موجودات عجیب و غریب ۸ مدل مختلف دارند و می‌توان آن‌ها را به شکل‌های گوناگون ارتقا داد. کلیت این بازی و پیشرفت در آن بر ۳ اصل مهم استوار است: رقابت و رویارویی با بازیکنان دیگر، کسب امتیاز و ارتقای شخصیت بازی. در واقع این بازی به شما اجازه می‌دهد با کسب امتیاز کاراکتر مورد نظرتان را آماده نبرد کنید، هرچقدر پیروزی بیشتری به‌دست آورید، شانس بیشتری برای شرکت در ایردراپ پیکسل تپ خواهید داشت. البته ممکن است این موضوعات در ابتدای کار کمی گیج‌کننده به نظر برسد؛ بنابراین در ادامه به‌طور مفصل درباره هر کدام از این موارد صحبت خواهیم کرد. اکنون بیایید به آموزش و اجرای بازی پیکسل تپ بپردازیم.

بازی پیکسل تپ

آموزش بازی پیکسل تپ

برای اجرای این گیم مانند تپ سواپ یا همستر کامبت باید بات تلگرامی آن را استارت کنید.

محیط بازی تقریباً ظاهری مانند بازی تپ سواپ دارد.

۱.اولین برای برای شروع بازی این است که بر روی این لینک کلیک کنید تا وارد ربات تلگرامی شوید. بعد از ورود حتما گزینه Launch bot را وارد نمایید.

۲.در این مرحله شما وارد صفحه اصلی بازی خواهید شد که می‌توانید با کلیک کردن، تعداد سکه‌های خود را افزایش دهید. همچنین می‌توانید از گزینه claim هم برای افزایش سکه‌های خود استفاده کنید.

کسب درآمد از ایردراپ پیکسل تپ

کسب درآمد از ایردراپ پیکسل تپ به بازیکنان امکان می‌دهد بدون سرمایه‌گذاری اولیه توکن‌های PIXFI را دریافت کنند. این ایردراپ از طریق یک کمپین “Play-to-Airdrop” انجام می‌شود که شامل فعالیت‌های مختلف درون بازی است که شامل نبردهای تیمی، نگهداری ربات‌ها و پیش‌بینی نبردها است. بازیکنان با انجام این فعالیت‌ها امتیاز کسب می‌کنند و این امتیازها تعیین‌کننده میزان توکن‌هایی است که در ایردراپ دریافت خواهند کرد. در ماه ژوئن، PixelVerse 10 میلیون توکن PIXFI را بین اعضای فعال و مشارکت‌کننده جامعه توزیع خواهد کرد. این رویکرد به بازیکنان کمک می‌کند تا از فرصت‌های مالی بازی بهره‌مند شوند و در توسعه اولیه آن نقش داشته باشند.

شرکت در ایردراپ PixelVerse همچنین به بازیکنان امکان می‌دهد که با دعوت دوستان به بازی، امتیاز بیشتری کسب کنند و سهم بیشتری از توکن‌های PIXFI را دریافت کنند. این ایردراپ برای جذب کاربران جدید و افزایش مشارکت جامعه طراحی شده است. بازیکنان می‌توانند با بهبود و ارتقاء ربات‌های خود، پیش‌بینی نتایج نبردها، و شرکت در نبردهای تیمی امتیاز کسب کنند. این فعالیت‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تجربه بازی خود را بهبود بخشند و از فرصت‌های مالی بیشتری بهره‌مند شوند. در نهایت ایردراپ پیکسل ورس به عنوان یک راهکار جذاب برای ورود به دنیای بازی‌های بلاکچینی و کسب درآمد از طریق فعالیت‌های درون بازی عمل می‌کند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان