شناسه خبر: ۶۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد

ویدیو بدون کپی رایت | دانلود فیلم بدون کپی رایت | دانلود ویدیو بدون کپی رایت برای یوتیوب

۵ سایت برتر دانلود ویدیوی رایگان و بدون کپی رایت برای یوتیوب!

در اینجا به معرفی ۵ منبع عالی برای دانلود ویدیوهای خام با کیفیت بالا خواهیم پرداخت که بتوانید در یوتیوب محتوای حرفه ای تولید کنید.

دانلود ویدیو بدون کپی رایت در یوتیوب

پر بازدید

ترینی‌ها :

اگر قصد تولید محتوا برای یوتیوب را دارید و این سوال برایتان پیش آمده که کجا می توانم ویدیوهای بدون کپی رایت پیدا کنم که بدون واتر مارک آن‌ها را در کانال قرار دهم، در ادامه 5 مورد از بهترین وبسایت‌ها برای دانلود ویدیوهای بدون کپی رایت را معرفی می‌کنیم.

یوتیوب یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های آنلاین دنیا است که تولید محتوا در آن به صورت ویدیویی انجام می‌شود. به دلیل محبوبیت این سرویس اشتراک گذاری ویدیو، هر روز به تعداد علاقه‌مندان تولید محتوا در یوتیوب افزوده می‌شود. بسیاری از یوتیوبرها برای آماده‌سازی محتوای ویدیویی خود از عکس‌ها، ویدیو‌ها و موسیقی‌های آماده استفاده می‌کنند.

در ظاهر این قضیه هیچ مشکلی ندارد اما مشکل زمانی ایجاد می‌شود که دانلود موسیقی، ویدیو و عکس دارای حق کپی رایت می‌شود و نمی‌توان آن‌ها را بعد از دانلود استفاده کرد!

راحت ترین روش دانلود ویدیو از یوتیوب به وسیله این ربات تلگرام!

با بهترین منابع برای دانلود ویدیو بدون کپی رایت یوتیوب آشنا شویم:

 

1. Wave Video

Wave Video یکی از بهترین سایت‌های دانلود ویدیو بدون کپی رایت برای یوتیوب است که در آن می‌توان میلیون‌ها فیلم و تصویر استوک رایگان را یافت. در این سایت می‌توانید موسیقی بدون کپی رایت هم دانلود کنید. نقطه مثبتی که در مورد ویو ویدیو وجود دارد این است که این وبسایت یک ویرایشگر ویدیوی رایگان به صورت آنلاین هم به کاربران ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید به راحتی با فیلم‌های استوک، تصاویر و موسیقی، یک ویدیوی مناسب برای یوتیوب بسازید.

 

2. Pixabay

Pixabay یکی دیگر از بهترین سایت‌های دانلود محتوای ویدیویی و صوتی بدون کپی رایت برای یوتیوب است. این وبسایت علاوه بر موسیقی و ویدیوهای بدون حق صاحب اثر، تصاویر بدون کپی رایت را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سایت پیکسابی، امکان دانلود میلیون‌ها ساعت فیلم استوک را بدون حق نسخه‌برداری ویدیویی را فراهم می‌کند. کافی است ویدیویی را که می‌خواهید جستجو کنید، سپس آن را دانلود کنید و  درنهایت فیلم مورد نظر خود را بسازید و در یوتیوب قرار دهید.

 

3. Mixkit

Mixkit یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای دانلود فیلم‌های استوک بدون کپی رایت است که تعداد بسیار زیادی کلیپ‌های ویدیویی، آهنگ‌های موسیقی رایگان و قالب‌های Premiere Pro در اختیار دارد. شما به‌راحتی می‌توانید ویدیوهای مورد نظرتان را در سایت میکس‌کیت پیدا کنید، موسیقی و قالب را برای ویرایش انتخاب کنید و سپس آنها را برای ساختن ویدیو دانلود کنید.

 

4. Videvo

Videvo یک پلتفرم رایگان دانلود ویدیو بدون کپی رایت برای یوتیوب است که بیش از 18000 کلیپ ویدیویی رایگان، تصاویر متحرک، قالب‌های متحرک و صدها افکت صوتی دارد. با خرید اکانت پریمیوم این وبسایت می‌توانید به 500 هزار محتوای بدون کپی رایت دسترسی داشته باشید.

 

5. Life of Vids

Life of Vids مجموعه‌ای از فیلم‌ها، کلیپ‌ها و لوپ‌های رایگان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. هیچ محدودیتی از نظر حق کپی رایت وجود ندارد، اما انتشار مجدد ویدیوها در سایت‌های دیگر به 10 ویدیو محدود شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد