شناسه خبر: ۶۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد

لیست شدن تپ سواپ | زمان لیست شدن تپ سواپ

تپ سواپ کی لیست می شود؟

بازیکنان تپ‌ سواپ‌ در روز قبل ۱۱ تیر ماه، منتظر راه‌اندازی توکن آن بودند اما تا ساعت‌ها هیچ خبری درباره این اتفاق منتشر نشد. زمان دقیق کی است؟

تپ سواپ

پر بازدید

ترینی‌ها :

سوال بسیاری از کاربران این است که بالاخره تپ سواپ کی لیست میشه؟ و آیا به زودی با لیست شدن تپ سواپ در صرافی ها به پول دست پیدا خواهند کرد یا خیر؟ طبق وعده تپ سواپ فقط چند روز تا پاداش دهی آن باقی مانده است.

در ابتدا، لانچ پول (launch pool) برای 30 می 2024 (10 خرداد 1403) تنظیم شده بود، اما برای رسیدگی به این مسائل و ارائه یک عرضه عادلانه تر به تاخیر افتاد.

تاریخ لیست شدن تپ سواپ در صرافی، 1 جولای 2024 موکول شده بود که مطابق تقویم ایران، 11 تیر 1403 است. اما در این تاریخ هم اتفاقی نیافتاد.

  • توکن تپ ‌سواپ قرار بود در روز قبل ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ راه‌اندازی شود.
  • با این حال راه‌اندازی این توکن به زمانی نامعلوم در سه ماهه سوم ۲۰۲۴ به تعویق افتاده‌ است.

آموزش فروش توکن تپ سواپ قبل از لیست شدن

بازیکنان تپ‌ سواپ‌ در روز قبل منتظر راه‌اندازی توکن آن بودند اما تا ساعت‌ها هیچ خبری درباره این اتفاق منتشر نشد. همین مسئله واکنش شدید کاربران را در پی داشت. با این حال توسعه‌دهندگان تپ سواپ دیشب در یک اطلاعیه تلگرامی جدید اعلام کردند:

ما چند خبر بد و خوب برای شما داریم. ما تصمیم گرفته‌ایم تاریخ راه‌اندازی و ایجاد توکن را تغییر دهیم. ممکن است تعجب کنید که چرا این خبر خوب است؟ جز فاد چه تاثیری دارد؟ نکته اصلی این است که این اتفاق واقعاً برای شما مفید است.

آن‌ها در ابتدا اظهار داشتند که اخیراً سر و صدای درباره تپ‌ سواپ و مخصوصاً درباره لیست شدن‌ توکن آن در صرافی‌های برتر منتشر شده‌ است. توسعه‌دهندگان تپ سواپ سپس خاطرنشان کردند که این پروژه به یکی از بازیگران اصلی صنعت خود تبدیل شده‌ و در رتبه‌های اول قرار گرفته‌ است. در نتیجه بازی مذکور نه تنها توجه کلاهبرداران بلکه توجه رهبران صنعت وب ۳ را هم به خود جلب کرده است.

توسعه‌دهندگان تپ سواپ در نهایت هم تاکید کردند که برای حمایت کاربرانشان ارزش قائل هستند و به بازخوردهای آن‌ها گوش می‌دهند. شایان ذکر است که توکن این بازی در ابتدا قرار بود در خرداد ماه راه‌اندازی شود. با این حال راه‌اندازی توکن مذکور در آن زمان هم به تعویق افتاد تا توسعه‌دهندگان تپ‌ سواپ بتوانند بازیکنان متخلف و ربات‌ها را پیدا و حذف کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان