شناسه خبر: ۶۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد

شوخی بازیگران با مجید مظفری

جمله معروف مجید مظفری در برنامه جوکر سوژه بازیگران ایرانی شد + عکس

مجید مظفری بازیگر که با معرفی متفاوت خودش در برنامه جوکر بسیار مورد توجه قرار گرفته است باری دیگری از سوی بازیگران مطرح سینما و تلویزیون مورد تمجید قرار گرفت.

مجید مظفری

پر بازدید

ترینی‌ها :

مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در جوکر 2 احسان علیخانی هنرنمایی می‌کند، برای تبلیغ فیلم سینمایی جدیدش کوچه ژاپنی‌ها در ویدیویی از جمله معروف خود در جوکر 2 (من مجید مظفری هستم بازیگر سینما) استفاده کرد. که این جمله مجید مظفری سوژه سایر بازیگران ایرانی شد.

مجید مظفری که در جوکر 2 کنار بازیگرانی چون نصرالله رادش، امیرحسین رستمی، جواد رضویان،نیما شعبان نژاد، بهرنگ علوی، محمدرضا علیمردانی، هادی کاظمی هنرنمایی و دائما به شوخی جمله من مجید مظفری هستم بازیگر سینما را تکرار می کند، فیلم سینمایی کوچه ژاپنی ها را بر روی پرده سینما در حال اکران دارد، آقای بازیگر با انتشار یک ویدیو و با بیان جمله معروفش علاقمندان به سینما را به تماشای کوچه ژاپنی ها دعوت کرد، این ویدیو در فضای مجازی پربازدید شد و نیکی مظفری،پرویز پرستویی،احسان علیخانی به آن واکنش نشان دادند.

علی شادمان سیاه‌ پوش شد!! + عکس

پرویز-پرستویی

نیکی-مظفری

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

  • فخرالدین یزدی ارسالی در

    من فخرالدین یزدی هستم امیدوارم همیشه سلامت باشید .

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد