شناسه خبر: ۶۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد

زخم کاری ۳ قسمت ۲ | زخم کاری قسمت ۲ فصل ۳ | دانلود قسمت جدید زخم کاری ۳

دانلود قسمت 2 فصل سوم سریال زخم کاری 3 : انتقام + تماشای آنلاین

قسمت دوم سریال زخم کاری 3 با نام انتقام که امروز ساعت 8 صبح منتشر شد. شما می توانید برای دانلود از لینکی که در ادامه قرار داده ایم استفاده کنید.

زخم کاری 3

پر بازدید

ترینی‌ها :

دو فصل اول سریال زخم کاری با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد. حالا از 25 خرداد 1403 فصل سوم سریال زخم کاری هم منتشر شده است. سریال زخم کاری داستان اجتمالی و پرفراز و نشیبی است که شما می توانید برای تماشا و دانلود آن از لینک هایی که در ادامه قرار داده ایم استفاده کنید.

داستان زخم کاری 3: انتقام

«زخم کاری»، سریالی اجتماعی با داستانی پر فراز و نشیب و ملتهب است که اولین تجربه سریال سازی «محمدحسین مهدویان»، کارگردان در شبکه نمایش خانگی می باشد.

لینک دانلود قسمت دوم سریال زخم کاری 3

در این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علیپور، مه لقا باقری، مائده طهماسبی، مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

لینک تماشای آنلاین قسمت دوم سریال زخم کاری 3

درباره سریال زخم کاری: انتقام - فصل ۳ قسمت ۱

سریال زخم کاری: انتقام به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1403 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. 

قسمت جدید زخم کاری انتقام هر جمعه ساعت 8 صبح از فیلیمو پخش می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد