شناسه خبر: ۶۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد

فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس

فوری: بیرانوند مجددا با پرسپولیس فسخ قرارداد کرد!

علیرضا بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد. جزئیات خبر را در ادامه بخوانید.

بیرانوند

پر بازدید

ترینی‌ها :

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد. علیرضا بیرانوند که با توجه به عدم پرداخت مطالباتش اجازه فسخ قرارداد با پرسپولیس را داشت، سرانجام این اقدام را انجام داد. درباره جزئیات این خبر مهم علیرضا بیرانوند در ادامه بیشتر بخوانید.

این اقدام در حالی رسانه‌ای شده که علیرضا بیرانوند مطالبات خود را از پرسپولیس داشت و در صورتی که تا ده روز بعد از پایان لیگ تسویه نمی‌شد، میتوانست از این جدا شود و سرانجام این اتفاق رخ داد.

جالب اینکه بیرانوند برای فصل جاری تحت قرارداد پرسپولیس بود و حالا با این اقدام سرخپوشان برای حفظ او باید قرارداد تازه را با مرد شماره یک امضا کنند.

بیرانوند فصل گذشته هم اقدام به فسخ یکطرفه قرارداد با پرسپولیس کرده بود و حتی پای میز مذاکره با رقیب سنتی یعنی باشگاه استقلال هم نشست ولی در نهایت در پرسپولیس ماندنی شد. با این وجود، پیگیری‌های بیشتر حکایت از آن دارد که بیرانوند این‌بار تصمیمی برای بازگشت به جمع پرسپولیسی‌ها ندارد و در حالی‌که گفته می‌شود مقصد بعدی بیرانوند احتمالاً استقلال نیست، خبرهای ضدونقیض از حضور احتمالی او در تراکتور تبریز برای فصل آینده حکایت دارد.

آنچه مشخص است اینکه با توجه به اختلافات به‌وجود آمده، بیرانوند تمایلی برای ماندن به پرسپولیس ندارد و باید دید او در ادامه مسیر فوتبالی خود چه تصمیماتی خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    علی رضا بیراموند کار خوبی نکرده او باید در پرسپولیسمی ماند

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان