شناسه خبر: ۶۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد

زنده شدن دوقلو های یاسوجی در سردخانه | کفن کردن نوزادان یاسوجی

فاجعه ترین خبر امروز: نوزادان دوقلوی یاسوجی زنده کفن شدند!

زنده کفن شدن دو نوزاد دوقلو در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج واکنش های زیادی به همراه داشت و موضوع در دست بررسی است.

دوقلوهای عنکبوتی

پر بازدید

ترینی‌ها :

نوزادان دوقلوی تازه متولد شده در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج در حالی که تصور می‌شد بی جان هستند در کاور مخصوص جسد گذاشته شدند. این نوزادان دوقلو به سردخانه منتقل شده بودند که پس از حدود ۴۵ دقیقه با گریه یکی از نوزادان، مشخص شد که زنده هستند.

خبرگزاری ایرنا گزارش داده دو نوزاد دوقلو که تصور میشد بیجان هستند و در پوشش مخصوص جسد گذاشته شده بودند در سردخانه بیمارستان امام سجاد یاسوج به گریه درآمدند و معلوم شد زنده هستند. بنابر این گزارش این دو نوزاد که با آی وی اف باروری خارج از رحم متولد شده بودند اکنون در بخش مراقبت ویژه بیمارستان امام سجاد بستری هستند.

به گفته یکی از اعضای این خانواده این نوزادان زنده بودند اما کادر درمان بیمارستان خبر شوکه کننده مرگ آنها را به خانواده شان اعلام کردند.»

در حالیکه مادر نوزادان دوقلو درخواست دیدن فرزندان خود را داشت صدای گریه یکی از نوزدان بلند شد و با فریاد خانواده این دوقلوها از کفن بیرون آمدند و به بخش مراقبتهای ویژه منتقل شدند.

بارداری مادر پس از 23 سال به روش آی وی اف بوده و این دوقلوها در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام سجاد بستری هستند.

 سعید جاودان سیرت ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: به خانواده نوزادان اطمینان می‌دهیم تمام توان خود را برای بررسی و پیگیری جدی تا حصول نتیجه نهایی به کار خواهیم گرفت.

وی بیان داشت: در صورت کمترین قصور از سوی کادر درمان بیمارستان برخوردهای قانونی و لازم به طور حتم انجام خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد