شناسه خبر: ۶۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد

تعطیلی فیروزکوه به دلیل بارنگی | هشدار نارنجی هواشناسی ۲۷ خرداد

این مناطق تهران به دلیل بارندگی تعطیل شد! + جزئیات

هشدار نارنجی هواشناسی باعث تعطیلی برخی از مناطق تهران شد که در این گزارش می توانید بخوانید.

هواشناسی

پر بازدید

ترینی‌ها :

سازمان هواشناسی برای برخی از مناطق تهران هشدار صادر کرد. مدیر بحران شهرستان فیروزکوه با اشاره به اعلام هشدار نارنجی هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب برای شهرستان گفت: مناطق گردشگری فیروزکوه تعطیل است. وتضیحات بیشتر هواشناسی را در ادامه بخوانید.

محمدصادق اسفندیار مدیر ستاد بحران شهرستان فیروزکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، اعلام هشدار نارنجی و احتمال وقوع سیلاب برای شهرستان، برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار، از ورود گردشگران و مسافران به تمام مناطق تفریحی فیروزکوه جلوگیری می‌شود.

وی افزود: برخی از مناطق گردشگری شهرستان برای استفاده گردشگران مناسب سازی نشده که با توجه به هشدار وقوع سیلاب در روزهای هفته جاری، ستاد مدیریت بحران شهرستان تصمیم گرفت، از ۲۶ خردادماه تا اطلاع ثانوی این مناطق را تعطیل اعلام کند تا علاوه بر پیشگیری از حوادث ناگوار، مناسب سازی این مناطق را انجام دهد.

مدیر بحران فیروزکوه در ادامه گفت: تعطیلی مناطق گردشگری شهرستان با توجه به تجربه وقوع سیلاب در این مناطق بوده و برای حفظ جان همونطنانمان این تصمیم گرفته شد.

اسفندیار در پایان خاطرنشان کرد: همچنین به کشاورزان و دامداران توصیه می‌کنیم تا از قرار دادن محصولات باغی، زراعی و نهادهای دامی در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد