شناسه خبر: ۶۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد

مجریان ویژه برنامه یورو ۲۰۲۴ | برنامه تلویزیون برای یورو ۲۰۲۴

ویژه برنامه تلویزیون در جام ملت‌ های اروپا | چرا میثاقی برنامه یورو 2024 را اجرا نمیکنه؟

جام ملت‌ های اروپا با ویژه برنامه «یورو ۲۰۲۴» از شبکه سه سیما به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت. در ادامه مجریان این برنامه را ببینید.

یورو 2024

پر بازدید

ترینی‌ها :

مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا 2024 آغاز شده است و تلویزیون هم به طور همزمان این بازی ها را با ویژه برنامه «یورو 2024» پوشش می دهد. این مسابقات که از جمعه 25 خرداد شروع شده است، در تلویزیون و از شبکه سه در برنامه یورو 2024 پخش می شود. اما اینبار محمدحسین میثاقی مجری برنامه یورو 2024 نخواهد. دلیلش را در ادامه بخوانید.

میثم فضلعلی مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا 2024، از پوشش کامل این مسابقات از شبکه سه سیما خبر داد و گفت: هفدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا از جمعه 25 خردادماه آغاز می‌شود و شبکه سه نیز در قالب ویژه برنامه "یورو 2024" تدارک ویژه‌ای برای پخش و تحلیل این مسابقات درنظر گرفته است.

برنامه کامل بازی‌ های جام ملت های اروپا؛ یورو ۲۰۲۴

وی در ادامه گفت: ویژه برنامه "یورو 2024" به تهیه کنندگی مهدی هاشمی و با دکور اختصاصی از روز جمعه 25 خرداد همزمان با مسابقه افتتاحیه جام ملت‌های اروپا بین دو تیم آلمان - اسکاتلند، به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

مجریان یورو 2024

مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما افزود: این مسابقات به میزبانی کشور آلمان برگزار می‌شود و 24 کشور در آن شرکت دارند و تمامی بازی‌های این مسابقات به صورت زنده از شبکه سه پخش خواهد شد، البته برخی بازی ها به دلیل همزمانی با یکدیگر، از شبکه ورزش سیما بروی آنتن خواهند رفت.

فضلعلی با بیان اینکه در ویژه برنامه "یورو 2024" ترکیبی از گزارشگران جوان و پیشکسوت بصورت همزمان حضور خواهند داشت، تا با صدای آنان به جذابیت این مسابقات افزوده شود، گفت: آقایان پیمان اسدیان و حمید محمدی اجرای ویژه برنامه "یورو2024" را برعهده خواهند داشت.

وی ادامه داد: در مرحله گروهی این مسابقات بطور متوسط حدود 12 ساعت از کنداکتور شبکه سه به ویژه برنامه یورو 2024 اختصاص داده خواهد شد، که علاوه بر پخش زنده مسابقات ، بخش های تولیدی متنوع دیگری نیز برای مخاطبین درنظر گرفته شده است که شامل معرفی بازیکنان، تیم‌ها، سابقه تیم‌ها در جام و . . . خواهد بود. علاوه بر آن تجزیه و تحلیل و بررسی تیم‌ها در دستور کار این برنامه خواهد بود که از کارشناسان زبده داخلی و خارجی به صورت زنده دعوت خواهد شد تا به بحث و بررسی کارشناسی مسابقات برای علاقمندان به فوتبال بپردازند.

دلیل غیبت میثاقی در ویژه برنامه یورو ۲۰۲۴

برخلاف سایر رویدادهای مهم ورزشی این‌بار محمد حسین میثاقی ویژه برنامه یورو ۲۰۲۴ را اجرا نمی‌کند.

در شرایطی که شایعات زیادی در خصوص فساد در فوتبال به گوش می رسد و خیلی ها در تلاش هستند تا غیبت این مجری را به ماجراهای مربوط به فساد ربط بدهند اما ظاهرا میثاقی در حال تهیه ویژه برنامه برای المپیک پاریس است و به همین دلیل ویژه برنامه یورو 2024 را اجرا نمی کند.

میثاقی

بر اساس اخبار رسیده میثاقی احتمالا در روزهای آینده هم به پاریس سفر خواهد کرد تا ویژه برنامه اش برای المپیک را تکمیل کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان