شناسه خبر: ۶۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد

ثبت نام در پانتولیگ | نحوه شرکت در برنامه پانتولیگ

چطوری در مسابقه «پانتولیگ» گلزار شرکت کنیم؟ + نحوه ثبت نام

پانتولیگ نام مسابقه جذابی است که با اجرای محمدرضا گلزار از شبکه 3 اجرا می شود. در ادامه نحوه ثبت نام در این برنامه را برای شما قرار داده ایم.

پانتولیگ

پر بازدید

ترینی‌ها :

پانتولیگ یکی از مشهورترین مسابقات این روزهای تلویزیون است و یکی از دلایل این محبوبت ، حضور محمدرضا گلزار به عنوان مجری این برنامه است. برای افراد زیادی این سوال مطرح شده بود که چطور می توانند در برنامه پانتولیگ شرکت کنند. در ادامه نحوه ثبت نام در پانتولیگ را توضیح داده ایم.

موضوع برنامه پانتولیگ

فرحانی تهیه کننده این برنامه درباره موضوع و محتوا و مراحل بازی گفت: «پانتولیگ»، یک مسابقه تلویزیونی با محوریت پانتومیم است که در آن شرکت‌ کنندگان در قالبی جذاب و سرگرم‌ کننده با هم رقابت می‌کنند. او گفت: محوریت مسابقه «پانتولیک» بازی پانتومیم است که تهیه کننده آن جواد فرحانی تهیه کننده سابق برنامه های «خندوانه» و «ستاره ساز» است که از شبکه سه سیما اجرا می شود.

مجری پانتولیگ

اجرای برنامه برعهده محمدرضا گلزار خواهد بود و امیدواریم با حضور و تلاش وی، لحظات خوشی برای مخاطبان تلویزیون رقم‌ بخورد. برنامه پانتولیگ، یک مسابقه تلویزیونی با محوریت پانتومیم است که در آن شرکت‌کنندگان در قالبی جذاب و سرگرم‌کننده با هم رقابت می‌کنند.

پیج اینستاگرام مسابقه پانتولیگ

  • مسابقه پانتولیگ (@panto.league)

نحوه ثبت نام در برنامه پانتولیگ

پانتولیگ جدیدترین مسابقه شبکه سه سیما به تهیه کنندگی جواد فرحانی است که از سال ۱۴۰۲ در حال تولید بوده هاست. ثبت نام برای شرکت کنندگان و تماشاگران از طریق روبیکا مهیا است.

 

این مسابقه آیتم‌ های متنوعی دارد و متقاضیان شرکت در برنامه پانتولیگ می توانند به صورت گروه ۴ نفره در این مسابقه شرکت کنند.

آدرس سایت ثبت نام مسابقه پانتولیگ محمدرضا گلزار

برای ثبت نام و شرکت در پانتولیگ باید به صفحه این برنامه در روبیکا به نشانی https://go.rubika.ir/regpantoleague مراجعه کنید.

مرحله اول «پانتولیگ» به میزبانی محمدرضا گلزار آغاز شد و از علاقه مندان دعوت شده است که در این مسابقه ثبت نام کنند.

پانتولیگ

همچنین کسانی که تمایل دارند می توانند به عنوان تماشاچی در این برنامه حضور داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

  • ستایش ارسالی در

    سلام من میخوام در مسابقه شرکت کنم

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان