شناسه خبر: ۶۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد

صحبت های مازیار لرستانی در مورد حذفش از سریال

اولین واکنش مازیار لرستانی به حذف شدنش از تلویزیون! + عکس

بالاخره سکوت مازیار لرستانی درباره حذفش از تلویزیون شکست، جزئیات کامل این خبر را در ادامه بخوانید.

مازیار لرستانی

پر بازدید

ترینی‌ها :

مازیار لرستانی بازیگر ایرانی است که مدت 2 سال پیش تغییر جنسیت داد. مازیار لرستانی حدود یک ماه اعلام کرد که در حال ایفای نقش برای یک سریال تلویزیونی است.اما صبح سینما چندی پیش خبر از حذف مازیار لرستانی از سریال تازه منوچهر هادی داد.

شراره رخام ، بازیگر سینما و تلویزیون یک پست احساسی درباره این موضوع منتشر کرد و نوشت مازیار عزیز بدون شک جایگاه و ارزش تو در مقام یک هنرمند نویسنده کارگردان و بازیگر بر هیچکس پوشیده نیست و من در عجبم از خبری که اخیرا در فضای مجازی متوجه آن شدم مبنی بر حذف تو از سریال جدیدی که در آن مشغول هنرنمایی فوق العاده ات بودی ، نمیدانم دستهای پشت پرده بر چه مبنایی چنین تصمیم عجیبی گرفته اند و امیدوارم شایعه ای بیش نباشد نتیجه هر چه باشد وجود با ارزش تو در دنیای هنر اثر ماندگار و بی بدیل خود را داشته دارد و خواهد داشت.

شکایت مازیار لرستانی از مرد شدن و دنیای مردها! + ویدیو

مازیار لرستانی نیز در کامنت پست شراره رخام این خبر را تایید کرد؛ در ادامه کامنت گلایه آمیز او را مشاهده کنید هنرمند ارزنده دوست با ارزشم سر کار خانم رخام... من در مقام یک هنرمند و یک انسان هرگز کاری خلاف قانون و شرع انجام ندادم.... و شما انسان شریف به نیکی میدانید که در دوسال و نیم گذشته رنج هایی کشیده ام که مپرس من خود را به خدا سپرده ام و هرگز جز نور الهی مرا پناهی نیست.

ممنونم از نکته سنجی درایت مهربانی و فضای

ارزشمند روح غنی و بی عقده شما..... کاش آدمهایی

نظیر شما در خانواده هنری بیشتر بودند و مخلص

مرام و لوطی گری شما هستم

دلیل عجیبی که باعث حذف مازیار لرستانی از سریال منوچهر هادی شد!

مازیار لرستانی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد