شناسه خبر: ۶۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد

قتل داور کنگو

وحشتناک ترین خبر امروز: کشتن داور فوتبال در وسط زمین + ویدیو

در پایان یک از بازی‌های جام حذفی فوتبال در کنگو داور فوتبال پس از ضرب و شتم شدید جان خود را از دست داد.

داور فوتبال

پر بازدید

ترینی‌ها :

در فاجعه‌ ای باورنکردنی در فوتبال کنگو،‌ داور فوتبال به خاطر حمله بازیکنان کشته شد. تصاویری از یکی از بازی‌ های جام حذفی فوتبال این کشور منتشر شده که هواداران با حمله به داور فوتبال باعث قتل او شدند. در ادامه جزئیات خبر را بخوانید.

هواداران خشمگین داور دیدار فینال جام حذفی کنگو را پس از باخت تیم محبوبشان مورد ضرب و شتم قرار دادند و کشتند. به گزارش رسانه های ورزشی دیدار دو تیم تانگانیکا و رنسانس روز شنبه در وقت قانونی با تساوی یک به یک به پایان رسید و در ضربات پنالتی تانگانیکا ۳-۰ پیروز شد.

بلافاصله پس از پایان پنالتی ها تعداد زیادی از هواداران رنسانس وارد زمین شدند و داور وسط را مورد ضرب و شتم قرار دادند. تیم پزشکی نتوانست داور نیمه جان را در رختکن ورزشگاه احیا کند و او در این حادثه جان خود را از دست داد.

در ویدیوهای منتشر شده مشخص است که بعد از سوت پایان بازی، بازیکنان تیم شکست خورده به طرف داور می‌دوند تا او را بزنند. هواداران نیز به زمین وارد می‌شوند و هدفشان چیزی نبود جز کتک زدن داور.

داور فوتبال

در ویدیویی دیگر، تصویر بی‌ جان داور در رختکن مشاهده می‌شود، در حالی که افرادی در تلاش برای به هوش آوردن او هستند. در ابتدا اعلام شد که داور بیهوش شده ولی ساعاتی بعد مشخص شد که او در مسیر بیمارستان جان خود را از دست داده است.

یک اتفاق غم‌انگیز و وحشتناک در دنیای فوتبال.

آیا این خبر مفید بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    خدا رحمت آقای منتظری رو که گفته بود یه توپ این همه ملت و سر کار گذاشته اینم نتیجه ش

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان