شناسه خبر: ۵۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد

زمان پخش آنشرلی از تماشا

شروع سریال «آنشرلی (2017)» از شبکه تماشا + زمان پخش

سریال آن شرلی از سریال هایی است که حتی دیدن چند بار تکرار آن هم لذت بخش است. در ادامه می توانید زمان پخش آن از شبکه تماشا را ببینید.

آنشرلی

پر بازدید

ترینی‌ها :

آنشرلی 2017 بدون شک یکی از بهترین مجموعه سریال هایی بود که از کاراکتر آن شرلی ساخته شد. سریال آنشرلی 2017 محصول کانادا بود که در سه فصل بر اساس کتاب «آنه دختری از گرین گیبلز» نوشته لوسی ماد مونتگومری اقتباس و ساخته شده است. تماشا پخش سریال آنشرلی محصول سال 2017 را آغاز کرده است. پیشنهاد می کنیم از دست ندید.

خلاصه داستان سریال آن شرلی

سریال آنه ماجرای دختر یتیم جوانی را روایت می‌کند که در اواخر قرن نوزدهم زندگی می‌ کند. او در مسیر زندگی جدیدی در جزیره پرنس ادوارد قدم برمی دارد. در اولین قسمت این مجموعه ماریلا و متیو با تغییراتی در زندگی خود مواجه می‌ شوند. آن‌ها برای سرپرستی پسری یتیم اقدام کرده بودند ولی با آنه مواجه می‌ شوند، دختری با موهای نارنجی…

آنشرلی

اسامی بازیگران سریال آن شرلی

بازیگرانی چون ایمیبث مک‌نالتی، جرالدین جیمز، ار اچ تامپسن، لوکاس جید زمن،‌ دالیلا بلا، ایمریک جت مونتز، کارین کوزلو و دیوید اینگرم در‌ این سریال به ایفای نقش پرداخته‌ اند.

اسامی صداپیشگان سریال آن شرلی

سریال «آن شرلی» به مدیریت دوبلاژ افشین زی نوری و حضور گویندگانی همچون مینا قیاس پور، شیلا آژیر، صنم نکو اقبال، رضا افتابی، نصر الله مدقالچی، ژرژ پطرسی و…دوبله شده است.

آنشرلی

زمان پخش و تکرار سریال آن شرلی

علاقه مندان به این سریال می توانند از روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ هر روز در ساعت ۱۸:۳۰ به دیدن سریال ان شرلی بنشینند ، بازپخش این سریال نیز در ساعات ۵:۳۰ و ۱۰:۳۰ روز بعد از شبکه تماشا پخش خواهد شد

آیا این خبر مفید بود؟

  • Mahak ارسالی در

    عالی بود

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان