شناسه خبر: ۵۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد

جریمه مهرداد محمدی بعد فحاشی | محرومیت مهرداد محمدی

حکم فوق سنگین مهرداد محمدی پس از حرف های منشوری!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مهرداد محمدی را محروم و مدیر پرسپولیس و مربی استقلال را جریمه کرد.

مهرداد محمدی

پر بازدید

ترینی‌ها :

پس از قهرمانی پرسپولیس، مهرداد محمدی در جمع خبرنگاران به فحاشی رکیک پرداخت. این مصاحبه جنجالی مهرداد محمدی کار دست او داد و امروز رای کمیته انضباطی صادر شد. در ادامه جزئیات رای کمیته انضباطی در مورد مهرداد محمدی را بخوانید.

به گزارش "ورزش سه"، مصاحبه جنجالی پس از پایان دیدار با پیکان، کار دست ستاره مطرح و تأثیرگذار استقلال داد و حالا مهرداد محمدی با حکمی سنگین از سوی کمیته انضباطی مواجه شده که طی آن، او ضمن پرداخت 500 میلیون، با محرومیت 6 جلسه‌ای نیز روبرو شده است.

پس از برگزاری دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر که با قهرمانی پرسپولیس همراه شد، بازیکنان استقلال به شدت نسبت به اتفاقات دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان معترض بودند که در این میان، محمدی مصاحبه تند و غیرقابل انتشاری با رسانه‌ها داشت.

ستاره استقلال که به مانند سایر همبازیانش از قهرمانی پرسپولیس با یک گل آفساید خشمگین بود، جملاتی را خطاب به فدراسیون و مسئولین برگزار کننده مسابقات مطرح کرد و از نبود VAR در لیگ برتر ایران انتقاد کرد.

محمدی که چند روز پیش و برای ارائه دفاعیات خود به کمیته انضباطی احضار شده بود، حالا با یک حکم محرومیت سنگین روبرو شده و طی آن، او نمی‌تواند در 6 مسابقه، استقلال را همراهی کند. حکمی که البته ممکن است با اعتراض باشگاه استقلال، کاهش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟

  • وطندار ارسالی در

    فدراسیون فوتبال همین حالا هم زیر سوال هست اگر با اعتراض این حکم را تغییر دهد دیگر هیچ چیزی از فوتبال باقی نخواهد ماند
    دیگر یک بازیکن چی باید بگه تا محروم بشه

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان