شناسه خبر: ۵۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد

زمان شروع زخم کاری ۳ | تیزر زخم کاری ۳

زمان پخش سریال «زخم کاری 3» مشخص شد + اولین تیزر

فصل جدید سریال زخم کاری 3 مراحل پایانی خود را طی می‌کند و از تابستان ۱۴۰۳ از فیلیمو پخش خواهد شد. جزئیات را در ادامه بخوانید.

زخم کاری 3

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال زخم کاری از پرمخاطب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی بوده است. سریال زخم کاری در دو فصل پخش شد و حالا مخاطبان منتظر فصل سوم این سریال هستند. در ادامه پاسخ فیلیمو را در مورد زمان پخش سریال زخم کاری 3 بخوانید.

خبری که این روزها می خوانیم: فصل جدید سریال زخم کاری 3 مراحل پایانی خود را طی می‌کند و از تابستان ۱۴۰۳ از فیلیمو پخش خواهد شد.

اما جواب فیلیمو ...

زخم کاری ۳ کی پخش می‌شود؟

جمعه ۲۵ خرداد در فیلیمو

سوالی که این روزها بسیار پرسیده می‌شود، مشخص شدن زمان پخش زخم کاری ۳ است. باید اطلاع دهیم که این سریال محبوب، جمعه ۲۵ خرداد ساعت ۸ صبح از فیلیمو پخش می‌شود. در این فصل هم با داستان‌های جدیدی مواجه خواهیم شد و هم چهره‌های تازه‌ای پا به سریال می‌گذارند. فصلی که آبستن اتفاق زیادی است…

 

  لازم است بدانید همانند فصل دوم که زخم کاری؛ بازگشت نام داشت، فصل سوم زخم کاری با عنوان انتقام شناخته خواهد شد…

تیزر زخم کاری 3: انتقام

 

در این فصل هم با داستان‌های جدیدی مواجه خواهیم شد و هم چهره‌های تازه‌ای پا به سریال می‌گذارند. با توجه به فاصله زمانی تولید و تدوین، زخم کاری ۳ در نیمه اول سال ۱۴۰۳ پخش می‌شود. تیم تولید و نویسندگی همه تلاشش را می‌کند تا زخم کاری جدید، سریالی درخور بینندگان فیلیمو باشد. فصلی که آبستن اتفاق زیادی است…

زخم کاری 3

بازیگران زخم کاری 3

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک و... در فصل سوم زخم کاری حضور دارند

لازم است بدانید همانند فصل دوم که زخم کاری؛ بازگشت نام داشت، فصل سوم هم زیرعنوان متفاوتی خواهد داشت که به زودی و با آغاز تبلیغات، از این زیرعنوان هم به همراه پوستر رونمایی می‌شود.

سریال زخم کاری برای بخش چهارم هم ادامه خواهد داشت و احتمالا مراحل تولید آن همزمان با پخش فصل سوم خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان