شناسه خبر: ۵۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد

علت دعوت نشدن حسین حسینی به تیم ملی

افشای راز دعوت نشدن کاپیتان محبوب آبی‌ ها به تیم‌ ملی + تصویر

حسین حسینی گلر موفق استقلال در این فصل، برای اردوی تیم‌ملی دعوت نشد و این تصمیم با سوالات جدی مواجه است.

حسین حسینی

پر بازدید

ترینی‌ها :

سید حسین حسینی، کاپیتان محبوب استقلالی ها به تیم ملی دعوت نشد. این خبری بود که نه فقط استقلالی ها بلکه همه را شوکه کرد زیرا حسین حسینی از بهترین گلرهای فوتبال ایران محسوب می شود. در ادامه علت دعوت نشدن حسین حسینی به تیم ملی را بخوانید.

به گزارش برترین ها: یک منبع موثق می‌گوید حمایت از جیمی جامپ زن باعث دعوت نشدن حسین حسینی، کاپیتان و دروازه بان استقلال به تیم ملی برای بازی در هنگ‌کنگ بوده. کاپیتان استقلال با وجود فشارهای زیاد از این حرکت خود ابراز پشیمانی نکرد. حسینی، بهترین دروازه‌بان لیگ بیست و سوم با بیشترین کلین‌شیت است. حسینی همچنین یکی از دوازه‌بان‌های‌ تیم ملی در جام قهرمانی آسیا بود و به آخرین اردوی تیم ملی هم دعوت شد.

حسین حسینی

حسین حسینی پس از بازی آلومینیوم و استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر، یک هوادار زن استقلال را که به سمت او دویده بود، در مقابل نیروهای انتظامی حمایت کرد. این اقدام کاپیتان آبی‌ها، با جریمه انضباطی ۳۰۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای همراه بود. حسینی در‌ واکنش گفت «۳۰۰ میلیون فدای سر آن هوادار زن» پس از این اظهارنظر، حسینی ۳۰ میلیون تومان دیگر جریمه و محرومیتش اجرا شد.

این اقدام کاپیتان استقلال باعث محبوبیت شدید او میان هواداران استقلال شد اگرچه به نظر می‌رسد تنبیه او ادامه دارد و خط خوردن از اردوی تیم‌ملی بخش دیگری از این جریمه است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد