شناسه خبر: ۵۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد

معرفی خجالت نکش ۲ | زمان اکران خجالت نکش ۲

فیلم «خجالت نکش 2» کی اکران میشه؟ | عکس لو رفته از «جدایی قنبر از صنم»

فیلم سینمایی خجالت نکش 2 از چهارشنبه 16 خرداد ماه در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

خجالت نکش 2

پر بازدید

ترینی‌ها :

فیلم سینمایی خجالت نکش با استقبال بسیار گسترده از سوی مخاطبان روبرو شد. حالا همه افراد بی صبرانه منتظر اکران فیلم سینمایی خجالت نکش 2 هستند. در ادامه جزئیات فیلم سینمایی خجالت نکش 2 و زمان اکران را شرح می دهیم.

فیلم سینمایی خجالت نکش 2 با بازی احمد مهرانفر و شبنم مقدمی برای اکران آماده شد. قسمت اول فیلم خجالت نکش که به دلیل بازی باور پذیر و قوی شبنم مقدمی (صنم) و قنبر( احمد مهران فر) و شوخی های به جا و جذاب با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد.

 

خجالت نکش 2

قرار است در قسمت دوم با داستانی جذاب تجربه جدیدی را برای تماشاگران به ارمغان آورد.احمد مهران فر در یک استوری خبر از زمان اکران خجالت نکش2 در سینماهای سراسر کشور داد.

فیلم سینمایی «خجالت نکش 2» با عنوان «جدایی قنبر از صنم» به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه کنندگی امیر پروین حسینی از چهارشنبه 16 خردادماه در سینماهای سراسر کشور اکران میشود.

جدایی قنبر از صنم

داستان فیلم سینمایی خجالت نکش 2

داستان فیلم خجالت نکش 2 درباره قنبر (احمد مهران‌فر) و صنم (شبنم مقدمی) است که در ادامه ماجرا‌های قسمت اول این فیلم، اتفاقات تازه‌تری در زندگی مشترک‌شان رخ می‌دهد و در قسمت دوم این فیلم عشق،شوخی و ماجراجویی های بی پایان شخصیتهای خجالت نکش ادامه پیدا می کند.

از بازیگران فیلم خجالت نکش 2 می‌توان به شبنم مقدمی در نقش "صنم" و احمد مهرانفر در نقش "قنبر"، میثاق جمشیدی، سعید امیرسلیمانی، شادی احدی‌فر، بهرنگ علوی، بهاره کیان افشار و اورانوس قوامی اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    ☑️

  • ناشناس ارسالی در

    کی پخش میشه ؟

  • ناشناس ارسالی در

    حديث خانم دکتر

  • سحربارانی ارسالی در

    چرا نمیتونیم دانلودش کنیم

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد