شناسه خبر: ۵۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد

احسان علیخانی در جوکر ۲ | زمان پخش جوکر ۲

رئالیتی شو «جوکر 2» کی پخش میشه؟ | رونمایی از اولین مهمان جوکر 2 + ویدیو

رئالیتی شو جوکر 2 ب هزودی در شبکه نمایش خانگی آغاز می شود و احسان علیخانی به عنوان مجری و گرداننده برنامه در آن حضور دارد.

رئالیتی شو «جوکر 2

پر بازدید

ترینی‌ها :

رئالیتی شو جوکر 2 به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش می شود. رئالیتی شو جوکر 2 به تهیه کنندگی احسان علیخانی آماده شده و خبر حاکی از این است که احسان علیخانی این برنامه را به جای سیامک انصاری اجرا می کند. در ادامه جزئیات زمان پخش رئالیتی شو جوکر 2 را ببینید.

اجرای احسان علیخانی به جای سیامک انصاری تایید شد!

انتشار ویدئویی از «جوکر ۲» حکایت از آماده‌سازی فصل دوم این برنامه به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی دارد. به زودی جوکر 2 چهارشنبه ها هشت صبح پخش خواهد شد. منتظر زمان دقیق انتشار این رئالیتی شو جذاب باشید. همچنین منتظر معرفی میهمانان دیگر این برنامه باشید.

فصل دوم «جوکر» که از مدت‌ها پیش در حال تولید بود، آماده شده است و به‌ زودی از شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. این رئالیتی‌شو کاری از احسان علیخانی و گروهش در استودیو قرن جدید است و بهرنگ علوی از جمله شرکت‌ کنندگانی است که در فصل جدید از این رئالیتی‌شو حضور دارد.خبر حاکی از این است که جوکر 2 را احسان علیخانی به جای سیامک انصاری اجرا می کند.

اولین تیزر جوکر 2

گرداننده و دیگر هنرمندان حاضر در فصل جدید «جوکر ۲» هنوز معرفی نشده‌اند. در فصل گذشته سیامک انصاری به عنوان گرداننده حضور داشت. اواخر فروردین ماه امسال اعلام شد، مجوز اولیه «جوکر ۲» در ساترا صادر شده و به زودی مجوز انتشار هم خواهد گرفت تا در سبد محتوایی شبکه نمایش خانگی قرار گیرد. «جوکر ۲» قرار است مانند سری نخست از پلتفرم فیلیمو منتشر شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان