شناسه خبر: ۵۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد

استوری علی دایی درباره فساد فوتبال

واکنش علی دایی به افشاگری میثاقی درباره فساد فوتبال ایران + تصویر و ویدیو

ماجرای فساد در فوتبال ایران این روزها نقل محافل است و میثاقی افشاگری های زیادی انجام داد. حالا علی دایی در پاسخ به این شایعه استوری زیر را منتشر کرد.

علی دایی

پر بازدید

ترینی‌ها :

جزئیات زیادی در مورد فساد در فوتبال ایران اخیرا منتشر شده است و در همین زمان علی دایی استوری جدید منتشر کر. امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا، خواستار شفاف‌ سازی در خصوص پرونده فساد در فوتبال ایران شد و این استوری علی دایی واکنش های زیادی به همراه داشت. همچنین میثاقی در صحبت های اخیر خود افشاگری هایی در مورد فساد در فوتبال ایران مطرح کرد که علی دایی اینگونه واکنش نشان داد.

AFC در این نامه با نام بردن از دو فرد متهم در پرونده فساد در فوتبال، خواهان توضیح در این باره شده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا از فدراسیون ایران درخواست کرده ماجرای رخ داده و اقدامات صورت گرفته در این باره را تشریح کند.

حالا علی دایی فوتبالیست و مربی مشهور ایرانی، استوری با متن زیر منتشر کرده است که کاربران آن را مرتبط با حواشی فساد فوتبال اخیر ایران دانستند.

علی دایی

عادل فردوسی پور با علی دایی و همسرش در دورهمی خصوصی + عکس

افشاگری جدید محمد حسین میثاقی دربارهفساد در لیگ برتر

جزئیات خبر در مورد فساد فوتبال ایران

 پرونده فساد در فوتبال ایران مربوط به باشگاه مس رفسنجان و سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ می‌شود. مس رفسنجان آن زمان در لیگ دسته اول حضور داشت و در همان سال به لیگ برتر صعود کرد. طبق اطلاعات منتشر شده در آن زمان سکه‌ها و هدایایی بین برخی افراد توزیع شده و پرونده همچنان در حال رسیدگی است. علاوه سهیل مهدی رئیس پیشین کمیته مسابقات سازمان لیگ و خداداد افشاریان رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال، نام «ف.م» مسئول سابق لیگ دسته اول نیز در این پرونده به چشم می‌خورد.

آیا این خبر مفید بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    علی دایی را می شناسم نه از نزدیک ولی فروشگاه هایش را می‌دانم و دورادور دیدند ایشان را آدم خوبیه بسیار اما در فوتبال به کی پاداش ندادن لااقل ایشان کمک کرده همه را به محرومها اگه اینطوریه کفاشیان شما چطور

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان