شناسه خبر: ۵۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد

هواشناسی ۸ شهریور ۱۴۰۳ | آب و هوای شهریور ۱۴۰۳

امروز کدام استان‌ ها بارانی هستند؟ | گزارش هواشناسی امروز 8 شهریور 1403

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از و قوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در شرق کشور خبر داد.

هواشناسی

پر بازدید

ترینی‌ها :

 سازمان هواشناسی گزارش آب  و هوای امروز را اعلام کرد. صادق ضیاییان در مورد هواشناسی امروز گفت : در پنج روز آینده در آخر هفته در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز، شمال غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، گلستان، آذربایجان شرقی، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. در پنج روز آینده در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز، شمال غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

این استان ها طی ۱۰ روز آینده منتظر باران باشند!

از جمعه تا یکشنبه در مناطقی از نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید و در سایر مناطق کشور جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان  توضیح داد:دمای هوا در بیشتر مناطق کشور از امروز تا جمعه به طور نسبی کاهش و شنبه و یکشنبه افزایش می‌یابد.

وی افزود: از امشب تا جمعه خلیج فارس و تنگه هرمز و طی پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد