شناسه خبر: ۵۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد

زمان پخش سریال پشت پرده

شروع سریال «پشت پرده» با بازی رضا شفیعی جم از تلویزیون + زمان پخش

رضا شفیعی جم بعد از سال ها با سریال پشت پرده به تلویزیون باز می گردد. در ادامه زمان پخش این سریال را ببینید.

رضا شفیعی جم

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال پشت پرده از امروز در تلویزیون پخش می شود. رضا شفیعی جم یکی از بازیگرانی است که پس از سال ها با سریال پشت پرده به تلویزیون باز می گردد. زمان پخش سریال پشت پرده را در ادامه ببینید.

سریال «پشت پرده» که آداب و رسوم، فرهنگ و هویت خانواده‌های یزدی را به تصویر می‌کشد، از شنبه- ۲۹ اردیبهشت ماه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

به نقل از روابط‌ عمومی شبکه دو سیما، مجموعه «پشت پرده» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه‌کنندگی مصطفی رضوانی از شنبه- ۲۹ اردیبهشت‌ماه حوالی ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

سریال پشت پرده

این سریال که با حضور هنرمندان یزد و تهران تولید شده است، به مسائل اجتماعی از جمله فرزندآوری می‌پردازد و از این رهگذر مخاطب را با سبک زندگی مردم استان یزد آشنا می‌کند. رضا شفیعی‌جم، میرطاهر مظلومی، حسین سلیمانی، مریم کاویانی، آزیتا ترکاشوند و حدیثه تهرانی از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «پشت پرده» که آداب و رسوم، فرهنگ و هویت خانواده‌های یزدی را به تصویر می‌کشد، در مرکز هنری رسانه‌ای نهضت و با همکاری استانداری و صدا و سیمای استان یزد تولید شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد