شناسه خبر: ۵۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد

جنجال اکران خصوصی مست عشق

لاکچری‌ بازی در اسپیناس پالاس کار دست «مست عشق» داد!

اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق» در هتل اسپیناس پلاس کار دست، عوامل این فیلم داد. جزئیات این خبر در ادامه بخوانید.

اکران مست عشق

پر بازدید

ترینی‌ها :

اکران خصوصی فیلم مست عشق چند روز پیش در هتل اسپیناس پلاس تهران برگزار شد. برخی از بازیگران مانند پارسا پیروزفر، حسام منظور و .. در اکران فیلم مست عشق حضور داشتند. اما بلیط گران قیمت اکران خصوصی فیلم مست عشق برای دست اندرکاران دردسرساز شد.

لاکچری‌بازی پارسا پیروزفر و دوستانش جنجالی شد

ظاهرا تهیه کنندگان «مست عشق» تنها اجازه برگزاری یک اکران خصوصی را از سازمان سینمایی گرفته بودند اما در نهایت اقدام به بلیت فروشی برای فیلم کردند. نکته قابل تامل اینجاست که بلیت اکران خصوصی «مست عشق» ۳۰۰ هزار تومان بوده که ظاهرا تمام بلیت های آن نیز فروخته شده است. این مبلغ بلیت، برای هیچ فیلم سینمایی طی این سال ها سابقه نداشته و تنها بلیت کنسرت ها و تئاترها با مبالغ بالا به مخاطبان عرضه می شود. ماجرا وقتی جالب تر می شود که روز اکران خصوصی «مست عشق» سه شنبه است و طبق آیین نامه شورای صنفی نمایش تمام سینماها موظف اند بلیت های خود را به صورت نیم بها به تماشاگران خود عرضه کنند.

اکران مست عشق

عواید بلیت های گران قیمت به خانه سینما رسید

مسئولان سازمان سینمایی از این اقدام دست اندرکاران «مست عشق» گلایه کردند و حتی عنوان شد به خاطر این تخلف بلیت فروشی آنها در سینماهای عادی ممکن است به خطر بیفتد. از همین رو گفته می شود تهیه کنندگان «مست عشق» برای جبران این اتفاق تمامی عواید بلیت فروشی گران قیمت هتل اسپیناس را به حساب خانه سینما واریز کردند تا خرج هنرمندان سالخورده شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد