شناسه خبر: ۵۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد

بستری شدن آرمین زارعی | بستری شدن آرمین ۲AFM

آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد | برای خواننده مشهور دعا کنید + ویدیو

آرمین زارعی خواننده پاپ و جوان امروز به دلیل شوک عصبی راهی بیمارستان شد که کلیپش را در ادامه می توانید ببینید.

آرمین زارعی

پر بازدید

ترینی‌ها :

آرمین زارعی که پیشتر با نام آرمین 2AFM شناخته میشد، خواننده و ترانه‌ نویس ایرانی است. آرمین زارعی با خوانندگان زیادی فعالیت داشته‌ است و از پر طرفدارترین خوانندگان دهه هفتاد و هشتاد است. آرمین زارعی خواننده پاپ و جوان امروز به دلیل شوک عصبی راهی بیمارستان شد که کلیپش را در ادامه می توانید ببینید.

این خواننده که در هفته های گذشته با کمپانی طرف قرارداد سابق خود به مشکلاتی برخورده، به نظر میرسد همچنان درگیر این موضوعات است و حالا شدت این فشارها جوری ست که احوالات جسمی آرمین را نیز تحت تاثیر قرار داده است. این خواننده هفته گذشته در نامه ای رسمی به دفتر موسیقی وزارت ارشاد خواستار ممانعت از هرگونه اقدامی در خصوص قرارداد مورد بحث با شرکت مربوطه شده و مدعی است آن قرارداد از سوی او فسخ شده است.

آرمین زارعی

این در شرایطی ست که کمپانی ترانه شرقی برای روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت کنسرت این خواننده را قرار است برگزار کند و تبلیغات محیطی گسترده ای را نیز در سطح شهر تهران انجام داده و بلیت فروشی کرده است. حالا در ساعات گذشته آرمین زارعی از شدت فشار عصبی در بیمارستان بستری شده و مشخص نیست آیا کنسرت این خواننده ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت در تهران روی صحنه خواهد رفت یا خیر.

کمپانی "ترانه شرقی" همچنان درباره همه حواشی این دو هفته سکوت اختیار کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

  • مریم ناصری 🙋‍♀️💖💖💖 ارسالی در

    با سلام خدمت مسئولین عزیز 😊🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿 لطفاً مواظب رفتار شرکت ترانه ی شرقی با خوانندگان نازنین مان و جوانان عزیزمان طوری برخورد کنید که کارشان به شوک و بیمارستان نکشه تمام امید ما به جوانان عزیز و نازنین کشورمان ایران عزیزمان است .

  • یاس ارسالی در

    آرمین زارعی چرا عصبی باشه این همه پل بیلیت دادم





  • ناشناس ارسالی در

    خیلی ناراحت شدم وقتی شنیدم بستری شده

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد