شناسه خبر: ۵۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد

زلزله ۱۲ اردیبهشت کرمان | زلزله ۱۳ اردیبهشت کرمان

فوری: زمین لرزه نسبتا شدید دوباره کرمان را لرزاند!

در این مطلب از سایت ترینی ها گزارش تازه اعلام شده از زلزله کرمان را بخوانید. کرمان دو روز پیاپی زمین لرزه نسبتا شدیدی را تجربه می کند.

زلزله

پر بازدید

ترینی‌ها :

زلزله نسبتا شدیدی دقایقی پیش کرمان را لرزاند. حوالی ساعت ۱۷:۵ دقیقه عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت زلزله نسبتاً شدیدی شهر کرمان را لرزاند. جزئیات زلزله 12 اردیبهشت کرمان را بخوانید.

زلزله 13 اردیبهشت کرمان

زمین لرزه ای به قدرت ۴.۷ ریشتر صبح امروز منطقه بلوک در شهر کرمان را به لرزه در آورده است.

این زلزله در عمق ۹ کیلومتری زمین رخ داده است.

زلزله کرمان

 

زلزله 12 اردیبهشت کرمان

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر دقایقی قبل کرمان را لرزاند. براساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران شدت این زلزله 4.6 ریشتر بوده است و در منطقه سیرج در شهر کرمان رخ داده است.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مرکز این زلزله سیرچ(شهرستان کرمان) بوده است.

وی با اشاره به اینکه زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده، افزود: تا الان خسارتی به ما اعلام نشده است.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان اظهار کرد: در پی این حادثه دو تیم امدادونجات برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستاهای نزدیک کانون زلزله اعزام شده‌اند و تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.

زلزله کرمان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد