شناسه خبر: ۵۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد

آهنگ قطب شمال فرزاد فرزین | تیتراژ سریال قطب شمال

فرزاد فرزین خواننده و بازیگر «قطب شمال» شد + ویدیو و دانلود آهنگ

فرزاد فرزین با انتشار آهنگ قطب شمال، خبر از بازی خودش در این سریال داده است . در ادامه موزیک ویدئو این آهنگ را ببینید.

سریال قطب شمال

پر بازدید

ترینی‌ها :

فرزاد فرزین خواننده محبوب سبک پاپ ایرانی، در فیلم و سریال ها هم نقش دارد. یکی از مشهورترین سریال های فرزاد فرزین، سریال «مانکن» بوده است که آنجا هم خودش خواننده این سریال بوده است. فرزاد فرزین با انتشار ویدیو زیر خبر از خوانندگی و بازی در سریال جدید «قطب شمال» داده است.

 

دانلود آهنگ قطب شمال فرزاد فرزین

 

خلاصه داستان سریال قطب شمال

داستان سریال قطب شمال را می‌توان اینطور تعریف کرد؛ همایون و ارغوان در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می کند که مرگ از راه می‌رسد. آرشام یکتا متولد می‌شود. دختری به نام صحرا کنارش قرار می‌گیرد تا مسیر انتقام از خائن‌ها برای آرشام هموار شود.

موزیک‌ ویدیو شاد «قفلم رو خنده هات» فرزاد فرزین + دانلود

این سریال برای سنین زیر ۱۵ سال مناسب نیست و به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم محدودیت سنی را رعایت کنند.

قطب شمال فرزاد فرزین

تاریخ پخش و تعداد قسمت های قطب شمال

همانطور که در تبلیغات و معرفی این سریال آمده و مطلع شده‌اید قسمت اول سریال قطب شمال جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش می‌شود و در واقع جایگزین سریال گناه فرشته خواهد شد تا مخاطبان همچنان روزهای جمعه با یک سریال فیلیمویی تعطیلات آخر هفته را بگذرانند. این سریال حدود ۱۲ قسمت است ولی تغییر در تعداد قسمت‌های آن دور از ذهن نیست.

بازیگران و عوامل سریال قطب شمال

فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، شهروز دل افکار، روح الله زمانی، فرهاد آئیش، امیر دژاکام، بهادر زمانی، مرتضی آقا حسینی، مه‌لقا می‌نوش، فرهنگ زرگرباشی، ماکان آریاپارسا، مهران میری، حاتم مشمولی، مسعود میرطاهری، احمد لشینی، نیما شکیبایی، آتوسا کلانتری بازیگران سریال قطب شمال هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد