شناسه خبر: ۵۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد

بهترین برنامه های تلویزیون در ۱۴۰۳ | بهترین برنامه های تلویزیون در ۱۴۰۳

پربیننده ترین فیلم و برنامه های تلویزیون در سال 1403 | سریال نون خ پرمخاطب ترین فیلم شد!

لیستی از پربیننده ترین سریال های تلویزیون مشخص شده است. در ادامه می توانید بهترین برنامه ها و سریال های تلویزیون را ببینید.

برنامه های تلویزیون

پر بازدید

ترینی‌ها :

در بین فیلم ها و برنامه های تلویزیون، برخی از آن ها پربیننده تر بوده اند. شبکه سه امسال بهترین فیلم ها و برنامه های تلویزیون را ارائه کرده است. در ادامه لیست پرمخاطب ترین فیلم ها و برنامه های تلویزیون را ببینید.

صداوسیما از سریال «نون خ» به عنوان پرمخاطب‌ترین سریال در این ایام یاد شد که با بیشترین میزان مخاطب ۴۱/۵ درصد مخاطب همراه بوده است. این آمار از سوی مرکز تحقیقات صدا و سیما اعلام شد.

طبق اعلام رییس مرکز تحقیقات صداوسیما، سریال «نون خ» با حدود ۴۱/۵درصد پرمخاطب‌ترین بوده است. سریال «زیرخاکی» ۲۴/۹ درصد، سریال «هفت سر اژدها» با ۲۲/۵ درصد و برنامه «محفل» به عنوان پرمخاطب‌ترین برنامه افطاری با ۲۷/۹ و به دنبال آن «زندگی پس از زندگی» با ۲۷/۱ درصد پربیننده‌ترین برنامه‌های رمضانی محسوب می‌شوند.

سریال‌ های جدید تلویزیون که به زودی پخش می شوند!

برنامه‌های سیمای استان‌ها هم با ۱۴ درصد مخاطب و برنامه «ماه خدا» هم با ۹ درصد مخاطب بیشترین مخاطب را داشته‌اند.

سلیم غفوری ـ قائم‌مقام معاونت سیما ـ در میان برنامه‌های افطار، از «محفل» و «زندگی پس از زندگی» به عنوان پرمخاطب‌ترین‌ها یاد کرد.

او گفت: در ایام رمضان ۱۰ برنامه ویژه افطار، ۹ برنامه سحر و مجموعا ۵۰ ویژه برنامه معارفی روی آنتن رفت که شامل ۵۰ درصد گفت‌وگو محور، ۱۴ درصد مسابقه، ۲۴ درصد نماوا و کلیپ، ۷ درصد گزارشی و ۳ درصد هم پویانمایی بود.

زمان پخش سریال پایتخت 7 مشخص شد!

وی درباره برنامه‌های سرگرمی و مسابقه نیز بیان کرد:

ایران دوست داشتنی؛ شصتادیا، معرکه، پانتولیک‌ و قوی‌ترین مردان، میهمانی، برمودا و بگو بخند در این ایام روی آنتن رفتند که ۳۸ درصد مسابقه، ۷ درصد مستند، ۴ و نیم درصد برنامه گفت‌وگو محور را ایام نوروز داشتیم و در همه برنامه‌ها تلاش شده بود به آداب و رسوم نوروز و رمضان و نگاه جهانی و امتی داشته باشیم و قالب‌ها حتما تنوع داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد