شناسه خبر: ۵۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد

مسلمان شدن ژوزه مورایس | ازدواج ژوره مورایس و شیدا مقصودلو

مسلمان شدن سرمربی پرتغالی سپاهان به عشق بازیگر زن ایرانی!

مسلمان شدن سرمربی سپاهان یکی از داغ ترین خبرهای فوتبال امروز بود، همچنین تایید ازدواج ژوزه مورایس با بازیگر سینما و تئاتر ایرانی را در ادامه بخوانید.

ژوزه مورایس

پر بازدید

ترینی‌ها :

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در کنفرانس خبری پس از دیدار سپاهان مقابل استقلال ملاثانی اعلام کرد مسلمان شده است. ژوزه مورایس از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. همچنین ژوزه مورایس گفته است عضو یکی از خانواده های ایرانی هستم.

مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد.

مورایس و شیدا مقصودلو

او در نشست خبری بعد از دیدار سپاهان برابر استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه از مسیحیت به دین اسلام روی آورده است، گفت: می‌خواستم در پایان فصل در این باره صحبت کنم اما چون سؤال کردید در این باره توضیح می‌دهم.

وی ادامه داد: مدتی است که با افتخار به دین اسلام روی آوردم و اکنون یکی از شما هستم؛ حتی عضو یکی از خانواده‌های ایرانی.

او قرار است به زودی با شیدا مقصودلو بازیگر سینما و تئاتر ازدواج کند.

شیدا مقصودلو بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۷۶ در تهران متولد شد. شیدا مقصودلو فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است. مقصودلو فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۵ با بازی در فیلم سینمایی "قهرمان" ساخته اصغر فرهادی آغاز کرد. او همچنین در نمایش‌های "چند تکه لغزان"، "لوله"، "آرش"، "تورنج" و "نشانی" نیز نقش‌هایی را ایفا کرده است.

ماه‌هاست که در فضای مجازی از او به او به عنوان همسر و یا نامزد ایرانی ژوزه مورایس یاد می‌شود. در ماه دی سال ۱۴۰۲، خبر‌هایی مبنی بر ازدواج این دو فرد منتشر شد. اختلاف سنی شیدا مقصودلو و مورایس بار‌ها مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. مورایس ۵۸ ساله است و حدود ۳۰ سال از مقصودلو بزرگتر است.

پست‌های اینستاگرام مقصودلو مملو از کامنت‌های کاربران هوادار سپا‌هان و تبریک ازدواج او و مورایس است. حالا برخی هواداران سپاهان می‌گویند عامل حواس پرتی و بی تفاوتی مورایس به تیم همین خانم بازیگر است.  

نه شیدا مقصودلو و نه مورایس هیچ کدام در هفته‌های اخیر شایعات تکذیب نکردند. باشگاه سپاهان نیز به این موضوع واکنشی نشان نداده بود که همه اینها به نوعی تائید کننده خبرها بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد