شناسه خبر: ۴۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد

سریال جدید تلویزیون در سال ۱۴۰۳ | سریال جایگزین هفت سر اژدها | جایگزین سریال نون خ ۵

سریال‌ های جدید تلویزیون که به زودی پخش می شوند!

با نزدیک شدن به قسمت پایانی سریال نون خ و سریال هت سر اژدها، لیست سریال های جدیدی که به زودی از تلویزیون پخش می شوند را قرار دادیم.

سریال های تلویزیون

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال های تلویزیون، که برای نوروز و ماه رمضان شروع شده بودند، به قسمت پایانی رسیدند. سریال های تلویزیون که جایگزین «سریال نون خ» و «سریال هفت سر اژدها» می شوند مشخص شده است. در ادامه سریال های تلویزیون که به زودی پخش می شوند را قرار دادیم.

سریال طنز بدل

سریال بدل

سریال بدل به کارگردانی و نویسندگی علی مسعودی (علی مشهدی) در 26 قسمت پخش خود را آغاز می کند. سریال بدل در ژانر کمدی قصه‌های یک محله را روایت می‌کند و درباره خانواده‌ای است که سال‌هاست عطاری دارند و از پدربزرگ تا پدر خانواده به این حرفه مشغول بودند که اکنون اتفاقاتی برای‌شان رخ می‌دهد. شهرام قائدی، پریسا مقتدی،عرفان آصفی، آوا رزازان، ابوالفضل رجبی و...از بازیگران سریال بدل هستند.

سریال رخنه

سریال رخنه

سریال «رخنه» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی مهدی شفیعی یک درام معمایی با محوریت هوافضا است که بازیگرانی چون امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، نادر فلاح، سپیده خداوردی و... در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال هشت پا

سریال هشت پا

سریال «هشت پا» به کارگردانی احمد معظمی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی علی طالب‌آبادی که فیلمبرداری آن در سکوت کامل خبری پیش می‌رفت، به‌پایان رسیده و هم‌اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد. این سریال جزو مجموعه‌های پلیسی و مبارزه با مواد مخدر است که در آن سعید چنگیزیان، مینا وحید، افسانه چهره آزاد، احمد نجفی، محمد صادقی و... بازی کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد