شناسه خبر: ۴۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

تعطیلی پنجشنبه برای کارگران

تعطیلی پنجشنبه‌ ها شامل کارگران هم میشه یا نه؟

وزیر کار در جمع خبرنگاران به سوالاتی درخصوص طرح فجرانه یارانه، تعطیلی پنجشنبه‌ها برای بخش خصوصی و وضعیت لایحه واگذاری تعیین دستمزد پاسخ داد.

تعطیلی پنجشنبه‌

پر بازدید

ترینی‌ها :

 وزیر کار درخصوص تعطیلی پنجشنبه‌ ها و اجرای آن بر مشمولان قانون کار و بخش خصوصی، گفت:  مساله تعطیلی پنجشنبه‌ نیاز به قانون دارد؛ هر چه که قانونگذار تصویب کند لازم الاجرا است. در واقع هرچه که مجلس در خصوص تعطیلی پنجشنبه‌ تصویب کند و ابلاغ شود ما حتما اجرا خواهیم کرد.

سید صولت مرتضوی وزیر کار در جمع خبرنگاران به سوالاتی درخصوص طرح فجرانه یارانه، تعطیلی پنجشنبه‌ها برای بخش خصوصی و وضعیت لایحه واگذاری تعیین دستمزد پاسخ داد.

زمان اجرای شروع تعطیلی پنجشنبه ها اعلام شد

به گزارش ایلنا، وی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص طرح کالابرگ الکترونیکی و طرح فجرانه که در مراحل بعدی ادامه یافت، گفت: در رابطه با تداوم طرح نیاز به بررسی مجدد است و مقرر شد که آقای دکتر مخبر محوریت کار را داشته باشند و پیگیری کنند. در بحث کالابرگ هم استقبال بسیار خوب بود؛ هم در مرحله اول مخصوصا در دهک‌های کم درآمد به ویژه دهک اول، دوم، سوم و در مرحله دوم هم استقبال بهتر شد و حتی در مرحله سوم استقبال شتاب بیشتری گرفت.

وی ادامه داد: ما پیش بینی می‌کنیم که تقریبا بالغ بر ۹۵ درصد از طرح استقبال شود و مردم هم بسیار خوب استقبال کردند و کسبه هم تلاش شان این بود که در کمترین فرصت کار انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد