شناسه خبر: ۴۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد

شخصیت شناسی بر اساس رنگ رژ

رنگ رژ لب شما درباره شخصیتتون چی میگه؟

چه رنگ رژ لبی رو معمولا ترجیح میدین؟ در ادامه برای شما خواهیم گفت که رنگ رژ لب انتخابی شما درباره شخصیتتون چی میگه.

رنگ رژ لب

پر بازدید

ترینی‌ها :

رنگ رژ لب شما می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیتتان بازگو کند. رنگ رژ لب شما مات باشد تا براق و کمرنگ، فرقی ندارد، می تواند درباره خلق و خوی شما صحبت کند. اگر دوست دارید بدانید هر رنگ رژ لب نشان دهنده کدام ویژگی های شخصیتی است، ادامه مطلب را بخوانید.

1- قرمز

رژ لب قرمز

رژ لب قرمز یک رنگ جاودانه و کلاسیک است که اعتماد به نفس، قدرت و زنانگی شما را نشان می دهد. یک مطالعه در دانشگاه منچستر نشان می دهد خانم هایی که رژ لب قرمز می زنند، افرادی جذاب، موفق، با اعتماد به نفس، برونگرا و اجتماعی هستند. در رسانه ها اغلب از رژ لب قرمز برای نشان دادن شرارت، خشونت، پرخاشگری، جسارت، خودخواهی و جذابیت استفاده می شود. به عنوان نمونه، رژلب قرمز آنجلینا جولی در فیلم مالفیسنت نشان دهنده یک زن خودخواه و شیطان است. در حالی که رژلب قرمز رنگ اما استون در فیلم کروئلا به عنوان نمادی از یک زن بدجنس، خودخواه و بی ادب استفاده شده است.

2- صورتی

رژ لب صورتی

صورتی یک رنگ زنانه است که احساس شادی، معصومیت و جوانی را القا می کند. رنگ‌های صورتی روشن و متوسط نشان دهنده زنانگی، لطافت، خونگرمی و مهربانی هستند. اگر سایه های صورتی سردتر را ترجیح می دهید، احتمالا شما فردی محتاط هستید. رژ لب صورتی هم برای استایل های رسمی و هم غیررسمی مناسب هستند. تحقیقات نشان می دهند که اغلب مردم به افرادی که رژلب صورتی می زنند، اعتماد می کنند و به راحتی آنها را به عنوان دوست می پذیرند. این رنگ رژ لب ابزاری قدرتمند برای ابراز وجود و ارتباط است و اغلب با احساساتی مانند عشق، مراقبت، دلسوزی و مهربانی همراه است.

3- رنگ های نود

رژ لب نود

اگر به رژ لب های نود علاقمندید، احتمالا شما فردی محتاط، خجالتی و کمی پیچیده هستید و دوست ندارید در مرکز توجه باشید. شما فردی مهربان و سخاوتمند هستید و معمولا در جمع شخصیتی آرام، گرم و مقتدر دارید. اگرچه ممکن است در ابتدا فردی سرسخت به نظر برسید، اما از نزدیک به عنوان یک شخصیت دوست داشتنی و مورد اعتماد شناخته می شوید.

4- قهوه ای

رژ لب قهوه ای

افرادی که به رژ لب قهوه ای علاقمندند، اغلب شخصیتی قابل اعتماد، متین، قوی، زودباور و آرام دارند و در ارتباط به دیگران به عنوان یک فرد خونگرم و خوش برخورد شناخته می شوند. آنها دروغگو نیستند و همیشه احساسات واقعی خود را بروز می دهند. افراد، مکان ها و چیزهایی را که با آنها ارتباط برقرار می کنند را خودشان انتخاب می کنند. کم حرف هستند و دوست دارند از ارزش ها و سنت ها حمایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد