شناسه خبر: ۴۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد

سریال های شبکه آی فیلم | سریال آی فیلم در سال ۱۴۰۳

سریال های در حال پخش شبکه آی فیلم در سال 1403

در ادامه می توانید تمام سریال های شبکه آی فیلم که این شب ها از تلویزیون پخش می شود را ببینید.

سریال های شبکه آی فیلم

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال های شبکه آی فیلم همیشه متنوع بوده و در ژانرهای طنز، عاشقانه و ... پخش می شوند. سریال شبکه آی فیلم که این روزها پخش می شوند را می توانید در ادامه ببینید. لیست سریال های شبکه آی فیلم را برای سال 1403 برای شما قرار دادیم.

سریال تعطیلات نوروزی (۱۳۷۰)

سریال تعطیلات نوروزی

رئیس یک کارخانه تصمیم دارد تعدادی از کارگران خود را به عنوان «کارگر نمونه» انتخاب و برای قدردانی خانه‌هایی را در اختیار آنها قرار دهد. همه کارکنان برای قرار گرفتن نام‌شان در لیست افراد برگزیده و به دست آوردن یکی از خانه‌ها دست به تلاش گسترده‌ای می‌زنند و در این راه از هیچ کاری علیه یکدیگر مضایقه ندارند. توطئه‌های آنها اختلاف‌های را رقم می‌زند و ... .

زمان پخش: هر روز ساعت 16

سریال زیرزمین (۱۳۸۵)

سریال زیرزمین

سه دوست، با هم‌دستی یکدیگر، زمینی را با سند جعلی به فروش رسانده و پول فراوانی به‌دست می‌آورند؛ اما یکی از آنان، دوستانش را فریب داده و با طرح نقشه‌ای، آنها را روانه زندان می‌کند. او پیش از آنکه موفق به اجرای کامل نقشه‌هایش شود؛ با مشکلی روبه‌رو شده و مجبور می‌شود تا پول‌ها را در زیرزمین یک خانه قدیمی پنهان نماید. . .

هر روز ساعت: 17

سریال مادرانه (۱۳۹۲)

سریال مادرانه

اردلان تمجید ۲۰ سال پیش، پس از رها کردن نامزد سابق خود، با زنی متمول به نام رعنا ازدواج می‌کند. پس از مدتی این ازدواج به جدایی رسیده و بعد از آن، اردلان از فرزندانش سرپرستی می‌کند اما در می‌یابد که فاصله زیادی از لحاظ اجتماعی با دخترش، رها، پیدا کرده‌است.

هر روز ساعت: 18

معرفی سریال‌ های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳

خانه به دوش (۱۳۸۳)

سریال خانه به دوش

ماشاالله مردی خانواده‌دوست و زحمتکش است که تمام تلاش خود را برای کسب روزی حلال می‌نماید، اما باز هم با شرایط بد اقتصادی روبروست. او یک شب به طور اتفاقی با شخصی به نام بیات آشنا شده و به پیشنهاد او برای انجام کاری پرسود و منفعت پاسخ مثبت می‌دهد تا بتواند خانواده‌اش را از شرایط بد اقتصادی نجات دهد، اما ...

هر روز ساعت: 19

سریال میوه ممنوعه (۱۳۸۶)

سریال میوه ممنوعه

"حاج یونس فتوحی" تاجری است که به زعم مردمی که او را می‌شناسند هم در این دنیا و هم در آخرت عاقبت بخیر شده است. آوازه خیرخواهی و کمک به مستمندان حاج یونس بر وی نیز اثر کرده و او خود را عارف الی الله می‌داند و مطمئن است تا آخر عمر مرتکب هیچ گناهی نمی‌شود، اما در زندگانی بشر، روزی از روزهای زندگی روز امتحان است. در این روز "هستی" دختر جوان یکی از کارخانه‌داران ورشکسته شهر، شکایت پسر حاج یونس را که عامل ورشکستگی پدرش است پیش حاج یونس می‌برد. حاج یونس فقط یک نگاه گناه‎آلود می‌کند و ... .

هر روز ساعت: 20

سریال پایتخت ۴ (۱۳۹۴)

سریال پایتخت 4

هما در انتخابات شورای شهر شرکت کرد و بالاترین رای را بدست آورد این در حالی که است که همسرش نقی پیروزی او را محال می‌دانست. از طرف دیگر چو چانگ همسر ارسطو نیز در یک سانحه‌ی هوایی مفقود شده است و این احتمال وجود دارد که در این سانحه کشته شده باشد و ...

هر روز ساعت: 21

در چشم باد (۱۳۸۳)

سریال در چشم باد

حسن ایرانی که از یاران میرزا کوچک خان جنگلی است، پس از کشته شدن میرزا، به همراه خانواده‌اش به تهران کوچ می‌کند و با راه‌اندازی یک چاپخانه به کار و زندگی در تهران می‌پردازد. ایرانی سه پسر و یک دختر دارد که از میان آنها، یکی از پسرانش به نام بیژن خلبانی را به عنوان حرفه خود انتخاب می‌کند و دیگری که نادر نام دارد، به تجارت مشغول می‌شود و...

هر روز ساعت: 22

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان