شناسه خبر: ۴۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد

زمان پخش سرزمین مادری ۳ | تاریخ پخش سرزمین مادری فصل سوم

زمان پخش فصل سوم «سرزمین مادری» مشخص شد + جزئیات

زمان پخش دقیق فصل سریال سرزمین مادری مشخص شد که می توانید در ادامه ببینید.

سریال سرزمین مادری

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال سرزمین مادری به کارگردانی کمال تبریزی به شکل همزمان از پلتفرم «تلوبیون» و شبکه سه به شکل هفتگی پخش شد. فصل اول و دوم سریال سرزمین مادری پشت سر هم پخش شدند. اما در آستانه ماه مبارک رمضان، تلویزیون تصمیم گرفت پخش فصل سوم سریال سرزمین مادری را به بعد ماه رمضان موکول کند. در ادامه زمان دقیق پخش را ببینید.

زمان پخش فصل سوم سریال سرزمین مادری

فصل سوم سریال «سرزمین مادری» کمال تبریزی این روزها در مرحله‌ی پس‌تولید است و به گفته‌ی سازندگانش تا دو ماه دیگر به آنتن نمی‌رسد. این روزها شبکه سه سیما اقدام به بازپخش فصل اول و دوم «سرزمین مادری» کرده است و این قسمت‌ها هر روز ساعت ۱۸ روی آنتن می‌رود.

طبق گفته‌ی سازندگان، فصل سوم این سریال سیاسی تاریخی که شامل ۲۶ قسمت است، به دلیل حجم کار پس‌تولید و اصلاحات، اواخر تیر ماه به آنتن می‌رسد. فصل سوم «سرزمین مادری» مربوط به سال‌۵۴ تا ۵۷ است که انقلاب می‌شود و آغاز جنگ تحمیلی، صحنه پایانی این سریال خواهد بود.

سریال سرزمین مادری

افشاگری علی شادمان از تزریق آمپول برای بازی در سریال سرزمین مادری!

دلیل پخش نشدن سرزمین مادری 3 از اردیبهشت

فصل سوم سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی و نویسندگی علیرضا طالب‌زاده بر اساس آنچه در برخی خبرها اعلام شد، قرار بود از چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ماه در پلتفرم تلوبیون و پنجشنبه ۶ اردیبهشت از شبکه سه سیما پخش شود.

کمال تبریزی پیشتر درباره‌ی اصلاحات انجام شده و میزان قسمت‌های این سریال گفته بود: «سرزمین مادری» سه فاز دارد که هر فصل آن حدود ۲۰ قسمت و کم و بیش است و در مجموع شامل ۶۰ قسمت است. ما برای اینکه دیگر هیچ سوءتفاهمی پیش نیاید اصلاحات کامل را انجام دادیم و تمام اصلاحیه‌ها در جلسات متعددی که با افراد مختلف داشتیم انجام شد. اغلب این اصلاحات به تغییر اسامی برمی‌گشت؛ اینکه طوری نباشد که اشاره به افراد خاصی داشته باشیم. البته کاری دشوار بود اما انجام شد و زمانی که همه، سریال را ببینند، متوجه می‌شوند که سوء‌تفاهم‌ها دیگر برطرف شده است و حالا دیگر قصه، داستان و موضوعی که مطرح است، اهمیت دارد و موارد حاشیه‌ای آن کنار می‌رود.

با این حال این کارگردان پس از پخش قسمت‌هایی ضمن انتقاد از وضعیت پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» بدون رفع نواقص آن، از مخاطبان عذرخواهی کرده بود و در عین حال به حذفیات این سریال هم اشاره داشت.

سریال سرزمین مادری

داستان فصل سوم سرزمین مادری

در فصل سوم داستان سریال «سرزمین مادری» وارد فصل میانسالی شخصیت «رهی» می‌شود. در این فصل آرش مجیدی نقش این کاراکتر را در دوران میانسالی بازی می‌کند. در این فصل علاوه بر مجیدی شاهد حضور تعدادی بازیگر جدید از جمله گلچهره سجادیه، سعید راد، حسین مهری و کوروش سلیمانی خواهیم بود. نیکی کریمی، لیلا زارع، آشا محرابی ، شهرام قائدی و حسین محجوب کماکان در فصل سوم نیز حضور خواهند داشت.

سریال سرزمین مادری براساس فیلمنامه‌ای از علیرضا طالب زاده در سه فصل 21 قسمتی، 19 قسمتی و 20 قسمتی آماده پخش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان