شناسه خبر: ۴۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد

درگذشت بهادر اسدی | فوت کارگردان فیلم ریکاوری

علت درگذشت ناگهانی کارگردان جوان ایرانی + تصاویر

کارگردان و بازیگر جوان مشهدی ساعتی پیش در اثر حمله قلبی دار فانی را وداع گفت.

بهادر اسدی

پر بازدید

ترینی‌ها :

بهادر اسدی تهیه کننده، کارگردان و بازیگر ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت. بهادر اسدی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال ۱۳۸۶ در سریال کابوس با سیروس مقدم همکاری داشت. علت درگذشت بهادر اسدی را در ادامه بخوانید.

از مهم‌ترین کارهای مرحوم بهادر اسدی سریال‌های کیلومتر ۱۴، کابوس و لالایی برای بیداری است. اسدی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال ۱۳۸۶ در سریال کابوس ساخته سیروس مقدم به عنوان تهیه‌کننده شروع کرد. این هنرمند اهل مشهد در سال ۱۳۸۸ در سریال «کیلومتر ۱۴» به کارگردانی آرش قادری به عنوان تهیه‌کننده فعالیت داشت که از مهم‌ترین فعالیت او به شمار می‌آید.

استوری بهرنگ علوی برای بهادر اسدی

کارگردان

بهادر اسدی علاوه بر تهیه‌کنندگی در به‌عنوان بازیگر و کارگردان نیز فعالیت داشت. اسدی در فیلم پیک نیک در میدان جنگ به عنوان بازیگر حضور داشت. او در مقام کارگردان سریال «ریکاوری» را ساخت. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال کیلومتر ۱۴، بیشتر نبود، اما تجربه خوبی برای بهادر اسدی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهراوه شریفی‌نیا، امین زندگانی، کوروش سلیمانی و نفیسه روشن را تجربه کرد.

بهادر اسدی

مراسم تشییع جنازه این هنرمند پس فردا یکشنبه برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد