شناسه خبر: ۴۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد

رضا داوودنژاد | بیماری رضا داوودنژاد | بستری شدن رضا داوودنژاد

رضا داوودنژاد در بخش ICU بستری شد!

زهرا داوودنژاد، خواهر رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت او که مدتی است در بیمارستان بستری است توضیح داد.

رضا داوودنژاد

پر بازدید

ترینی‌ها :

رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون، و همسر غزل بدیعی، خواهر عسل بدیعی است. رضا داوودنژاد را با سریال های مختلفی به یاد داریم. آخرین وضعیت رضا داوودنژاد که مدتی است به دلیل عفونت ناشی از پیوند کبد در بیمارستان بستری است را در ادامه بخوانید.

زهرا داوودنژاد خواهر رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت این هنرمند که مدتی است در بیمارستان بستری است گفت: رضا بر اثر عوارض ناشی از همان پیوند کبد که چند سال پیش او انجام داده بود، دوباره در بیمارستان بستری شد. او در این مدت تحت چند عمل جراحی قرار گرفت و الان در دوران نقاهت به سر می‌برد و رو به بهبود است.

رضا داوودنژاد

وی گفت: من در این مدت با او صحبت کرده‌ام، رضا هوشیاری دارد و می‌تواند صحبت کند. اما باید دوره نقاهت بعد از عمل را سپری کند.

داوودنژاد مطرح کرد: رضا حدود یک ماه در بیمارستان مسیح دانشوری بود و بعد حدود ده روز پیش به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شد چون مسأله تخصصی بود و باید زیر نظر پزشکان قرار می‌گرفت.

این بازیگر در پایان گفت: پزشکان درباره زمان مرخصی او تاکنون چیزی به ما نگفته‌اند چون سیستم بدنی او نوسان دارد اما امیدواریم هرچه زودتر حالش خوب شود.

رضا داوودنژاد

وی ادامه داد: در بیمارستان تحت نظر دکتر ملک حسینی، دکترنیک اقبال، دکتر شمسایی و دکتر راسخی است و این پزشکان با جدیت مشغول مداوا و مراقبت هستند. داودنژاد در پایان گفت: زمان ترخیص تا بهبودی کامل مشخص می‌شود فعلا باید در عید نوروز هم در بیمارستان تحت مراقبت باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد