شناسه خبر: ۴۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد

کم شنوایی هادی چوپان | حقایق زندگی هادی چوپان

هادی چوپان ناشنوا است؟ | راز لو رفته از زندگی هادی چوپان

یکی از رازهای زندگی هادی چوپان که پس از حضورش در شبکه دو سیما فاش شد، کم شنوا بودن او بود. در این مورد بیشتر بخوانید.

هادی چوپان

پر بازدید

ترینی‌ها :

هادی چوپان قهرمان بدنسازی کشور و جهان، به تازگی در مسابقات آرنولد کلاسیک قهرمان شد. هادی چوپان که مدتی است با افتخارات زیادی که به ارمغان آورده، توجه رسانه ها و مردم را به خود جلب کند، رازی دارد که کمتر کسی از آن با خبر است. هادی چوپان کم شنوا است و در ادامه در این مورد بیشتر بخوانید.

به گزارش طرفداری؛ هادی چوپان را خیلی کم در رسانه ها می بینیم و او خیلی اهل مصاحبه و حضور مقابل دوربین های تلویزیونی نیست. اما یک بار که به برنامه تلویزیونی ورزش از نگاه دو رفته بود، راز او به نوعی فاش شد. چوپان از بچگی کمی مشکل شنوایی داشت و البته این موضوع علنی نشده بود تا اینکه هادی چوپان در برنامه اختصاصی شبکه دو برای ورزش شرکت کرد.

هادی چوپان

به گفته شاهدان حتی خود عوامل برنامه از این موضوع آگاه نبودند ولی وقتی چوپان به پشت صحنه رفته بود، این موضوع فاش شد. او مشکل شنوایی دارد و وقتی با او حرف می زنید باید با صدای بلند و شمرده شمرده صحبت کنید تا متوجه حرف تان شود. البته نه این مشکل و نه هیچ مشکل دیگری مانع سر راه هادی نشد و او راه خود را تا قله های موفقیت پیمود.

به گزارش فرارو، کمتر کسی خبر دارد که هادی چوپان پیش از فعالیت در رشته پرورش اندام، در بوکس تایلندی حضور داشته و به خاطر ضربات سنگین بخشی از شنوایی اش را از دست داده است. او گفته که کاهش شنوایی اش در حال حاضر ۲۰ درصد است و این مشکل با سمعک حل شده است.

هادی چوپان

در باره کاشت حلزونی هم هادی چوپان گفته است که در درمان و پیگیری مشکل اش تاخیر داشته و حالا دیگر به خاطر گذشت زمان کاشت حلزونی جواب نمی‌دهد. البته این کاهش شنوایی باعث نشده تا گرگ ایرانی اعتماد نفس اش را از دست بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد